вторник, 10 октомври 2017 г.

Честит рожден ден този път вече на мен!

Днес навършвам 18 години! Браво на мен!!!!
Не мога да повярвам, че вече съм пълнолетна, не мога да повярвам, че вече съм голям човек, не мога да повярвам, че вече официално не съм дете. Имам чувството, че откачам искам пак да бъда дете и да си играя и играя, без да мисля за отговорностите и задълженията. Искам отново света да бъде розов!
Лал кога за бога мина това време. Та аз помня все едно беше вчера как преди две години започвах да пиша тук. Времето отлита така бързо, изнизва се и само спомените и истинските приятелства, само истинските отношения остават. И за това така много се радвам, че имам толкова изключителни хора в живота си, за това съм толкова щастлива, защото въпреки че вече съм голям човек и трябва вече да се боря с жестоки свят, в който живеем, аз има хора, които ще са до мен, да ми дават сили, да ме подкрепят и да не ми позволяват да се предавам. За това в тези редове искам да им кажа колко много държа на тях, колко много са важни за мен, да им кажа, че без тяхната подкрепа аз не бих се справила. 
Честит ми рожден ден!

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

books99 Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang