четвъртък, 11 май 2017 г.

„Короната“ - Кийра Кас

Когато Идлин става първата принцеса в Илеа със свой собствен Избор, тя изобщо не очаква, че
ще се влюби в някой от тридесет и петимата си ухажори.
Началото на надпреварата тя прекарва в отброяване на дните, когато ще може да изпрати всичките по домовете им. Но събитията в двореца я тласкат още повече в светлините на прожекторите и тя осъзнава, че може би не бива да остава сама.
Идлин все още не е сигурна, че ще намери щастието по начина, по който са го направили родителите й преди двадесет години. Но понякога сърцето крие изненади...
Принцесата скоро ще трябва да направи по-труден и по-важен избор, отколкото някога си е представяла.

„-Трябва да приемеш, че нищо не е съвършено, колкото и да си въобразяваш, че е така“

„Короната“ последна книга от невероятната поредица на Кийра Кас „Изборът“ е един сладък завършек на една изключително красива поредица. Прекалено дълго отлагах тази книга поради една проста причина, а именно, че просто не исках да слагам край на поредицата, не исках да се сбогувам с нея. Започнах „Изборът“ поради една огромна подканя от моя приятелка, която беше и е влюбена в нея, с леки предразсъдъци я започнах, защото си мислих, че ще е нещо глупаво и скучно, а и ме дразнеше ужасно много факта за самият Избор, имах чувството, че момичетата ще бъдат на конкурс на красота... Бях забелязала книгите доста преди въпросната ми приятелка да ги спомене, но резюмето ме бе отблъснало и ето едно доказателство, че и резюметата лъжат. Та и въпреки предразсъдъка ми аз започнах поредицата и се влюбих в нея, влюбих се в зашеметяващите и корици, в красивата историята, в героите. Поглъщах всяка следваща книга за отрицателно време, докато не дойде редът на „Короната“, която я прочетох за рекордното време от 4 часа и нещо, не само огромния ми интересен помогна де, та тя книгата е колко 200 страници?


„….Майки ти се възстановява след инфаркт и въпреки това има безочието да ме командори. Знам, че е кралица – призна тя… - но аз съм и майка, а това е далеч по-важна титла.“


Източник.
Прочитането на „Короната“ бе едно сбогуване за мен, за което не бях готова, беше като раздяла с добър приятел към, когото можеш винаги да се върнеш, но никога няма да преживееш ново приключение. Още с излизането на книгата разбрах как тя завършва, дето дори вече не помня от къде разбрах... И да, въпреки че знаех как свършва, това ни най-малко не помрачи блаженството ми докато я четях. Книгата е изключително сладка, лека, приятна и красив край на красива поредица, но ми се стори леко слабичка. Като край на поредица очаквах много повече, очаквах едно голямо БУМ, нещо фрапиращо и запомнящо се нещо. Не, че книгата не е великолепна просто исках още малко. И честно сърдита съм заради крайния избор на Идлин да разбирам защо, защо не избра вие знаете кого, но това не облекчава яда ми. Исках си моят човек да спечели!!!! Та дам въпреки моите искрени недоволства от гледна точка на развитието на любовната история в книгата, аз напълно и ясно осъзнавам защо нещата се случиха така, разбирам че Кийра Кас си е напълно права във взетото решение, но за бога това не ми пречи да съм ядосана, защо тогава и трябваше така да ни подвежда? Действието в книгата постепенно се развива, постепенно всичко си идва на мястото и настъпвам щастлив край.

„Короната“ е сладък завършек на сладката поредица „Изборът“, сърцето ме боли, че казвам чао на това съкровище, защото с всяка една от книгите преживях сумати емоции, радвах се заедно с героите, страдах с тях, и естествено им се нервех  до полуда, но си заслужаваше.


„Може би не първите целувки трябва да са незабравими, а последните.“


Ревютата останалите книги: „Изборът“, „Елита“, „Единствената“, „И заживели щастливо“, „Наследницата“.   

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

books99 Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang