понеделник, 1 май 2017 г.

April Wrap Up

Април месец започва доста доходоносно относно книги, но в последствие пак нещата се объркаха и нямах време за любимото ми занимание - четенето. Както е и в момента де. Тридневното ми пътуване до Пловдив ще ми излезе през носа, защото имам сумати материал да наваксвам, тази седмица имам класно по математика - Бог да ми е на помощ, а другата седмица ми е това по Бел, а и междувременно имам още няколко други контролни, абе истински „рай“. И за капак на всичко трябва да напиша речта за изпращането на 12-тите класове. Абе хора аз не ги познавам, каква реч искате от мен да пиша? За сега съм стигнала до тук: „Бяхте досадни и мразех да имам физическо с вас, айде махайте се“. Не мисля, че това става особено, но си е истината. Вече догодина като ще трябва да изнасям реч на моя бал ще бъде друго, плана ми за тогава е да разрева всички като се почне от учителите до съучениците ми. Та сега на днешната тема. През април месец съм прочела цели пет книги! Браво на мен нали? Всъщност не е за браво, защото те не бяха особено дебели.


Та първата ми книга за месеца е „Пазители“ - Ц.В. Отново искам искрено да благодаря на Ц.Владимирова и на Orange books за предоставената възможност да прочета книгата. Тя е просто невероятна, едно истинско приключение, което в края си ще те остави с кървящо сърце и нетърпение за продължението. За това един съвет отивайте на бегом до най-близката книжарница и си вземете книгата, меко казано си заслужава.

Ревюто и тук.
Дадох и 5/5.

Втората книга е „Герой“ - Саманта Йънг. Това е книга, която прочетох благодарение на прекрасния екип от  The Diary Of A Book Junkie. Благодаря ви хора, че си отделяте от времето да превеждате, редактирате, да правите нови корици и какво ли не още. Често мен просто ме мързи да чета книга на английски. Мразя английския.
Та сега на темата. Книгата ме разочарова, честно очаквах много повече, голям фен съм на поредицата на авторката „Дъблин Стрийт“ и очаквах и в тази книга да се влюбя, а то какво? Едно нищо. „Герой“ не е толкова лоша книга, определено си има добри страни, интересна е, поглъща се набързо, но в сравнение с другите книги на Йънг определено ще загуби.
Дадох и 3/5.

Третата книга е „Короната“ - Кийра Кас. Най-после прочетох това малко съкровище от сумати време събираше прах, но просто не исках да се разделям с така любима поредица, не исках да и казвам сбогом. Но времето и дойде, книгата е лека, приятна, сладка, но честно очаквах нещо по-силно за край на поредицата. Но въпреки това аз съм си влюбена  в нея.
Ревюто на книга тук. - скоро.
Дадох и 5/5.

Четвъртата книга е „Шефът“ - Ви Кийланд. Отново я прочетох благодарение на The Diary Of A Book Junkie. Книгата определено е интересна, забавна, имаща хумор, мистерия и любов, но сюжетната линия имаше перфектната възможност да се развие още повече, можеше книгата да стане много по-добра, но уви.... нещата не се развиха както исках. Не знам просто на края на книгата, когато героите се събраха отново, ми се строи целия този процес странен, не ми хареса кой знае колко. Но искам да отбележа нещо и то е прекрасната корица.... често вижте я! Великолепна е. Иска ми се да я имах. 
Дадох и  4/5.

И последната книга е „Сън за щастие“ на Пенчо Славейков. Тази книга е част от задължителната ми литература, но не означава, че не и се насладих пълноценно, въпреки факта, че трябва да прочета всяка една от миниатюрите поне още веднъж, за да разбера за какво за бога се говори в тях.
Дадох и 5/5.

Та това е за месец април. Сега се връщам към задачите по математика. Стискайте ми палци трябва ми шестица на класното. 

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

books99 Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang