сряда, 26 април 2017 г.

First Date Book Tag

Здравейте хора! Как сте? Как е живота? Докато четете това аз сигурно ще пътувам към Пловдив, за това моля пожелайте ми приятен път, че не знам как ще издържа толкова много часове в автобуса. В прекрасната ни странна няма един смотан директен автобус от Разград за Пловдив, за това първо трябва да се качим със съучениците ми за този към София и после от там за Пловдив. Колко прекрасно нали? Но какво се оплаквам нали аз няма да плащам нищо? Ох как обичам състезанията! Та сега искрено благодаря на Кая, че ме е тагнала.

1.The awkward first date – книга, в която нещо не ви стигна. Книга, която не е лоша, но не заблестя при вас.
Хм наскоро прочетох „Шефът“ и книгата ми хареса, не беше кой знае какво, но беше приятна, обаче нещо наистина ми липсваше, да за жанра си е това, което трябва да е, но историята определено предоставяше възможността да се развие по-добре.

2.The cheap first date – книга, която се оказа по-лоша, отколкото сте очаквали.
Не знам честно казано, почти никога не започвам книга с лоша нагласа, никога предварително не си мисля, че ще бъде лоша. Просто винаги залагам на това, че книгата ще ми хареса. 

3.Well-prepared first date – книга, която се оказа по-добра от очакваното.
„Двор от рози и бодли“! Мислех си, че книгата е хубава, че си заслужава времето заради ужасно многото положителни коментари, както за книгата така и за авторката и Сара Дж. Маас, но тя надхвърли очакванията, определено се окажа по-добра от предположението ми. Просто щом я започнах като хората не  можах да се отделя от нея. 

4.Hot but dumb – красива книга, но не толкова добра отвътре.
„Твърде далеч“. И трите книги от поредицата преведени на български са с красиви корици, поне според мен де, но съдържанието на самите книги...... определено е слабо.

5.Blind date – книга, която започнахте да четете без да знаете нищо за нея.
„Изтръгнати от корен“. На много места бях виждала книгата, но си нямах и на представа за какво се разказва в нея. Честно просто ми хареса как изглежда и като я видях на толкова много места просто заключих, че си заслужава и реших да я прочета. Много добро решения между другото книгата е прекрасна. 

6.Speed dating – книга, която прочетохте много бързо.
Цялата поредица на чичо Рик „Героите на Олимп“. И петте книги ги прочетох една след друга за около седмица плюс минус няколко часа. Просто тази седмица протече така: събуждане, тоалетна, кафе, ядене, четене, къпане.

7.The rebound – книга, която прочетохте скоро след книжен застой и това оказа влияние върху нея.
Хм не знам.... не ми идва нищо на ум.

8.Overly enthusiastic date – книга, в която се усеща пренасилване на сюжета.
Веднага се сещам за „Сънища за богове и чудовища“. Книгата е чудесна, но просто  на края и се случиха прекалено много неща и заради това претрупване те не бяха добре развити.

9.The perfect first date – книга, която беше перфектна за вас.
Хм ще заимствам отговора на Кая, но „Пазители“ определено бе перфектното четиво за мен. Тази книга съдържа в себе си всичко необходимо за едно неповторимо приключение.

10.Humiliating first date – книга, която се срамувате да признаете, че харесвате / срамувате се да я четете сред хора, поради каквато и да е причина.
Хм не мисля, че има такава книга. Не се срамувам от избора ми на четиво, както аз така и всеки друг имам нуждата да чете това което му е на душа, това което му е интересно и приятно. Човек на трябва да се срамува от избора си на четиво, а от това, че не чете.

Та не знам кой е тагнат и кой е направил тага за това всеки, който има желание е свободен да направи тага.  

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

books99 Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang