неделя, 5 март 2017 г.

February Wrap Up

Здравейте, хора! Как сте? Как я карате? Как мина втория месец от годината за вас?
Днес съм тук с книжната равносметка за месец февруари. Положението е плачевно! Ама много лошо! За цели 28 дни съм прочела само две книги. Две!!!!!!! Истински срам и позор. Но честно казано поне този месец имам оправдание. Започнах месеца много добре, и двете книги прочетени през него ги прочетох още в началото, но после за зла участ се разболях. Сега няма да ви разказвам за болежките си, защото просто няма нужда, но те ми попречиха да чета, просто не ми оставаха сили да чета и чак сега най-после спрях проклетите лекарства и в понеделник съм на изследвания, за това стискам палци всичко да е наред и месец март да е много по-хубав. Стискам палци вече да съм здрава и да мога да се отдам на четене.

И така първата книга, която прочетох през месеца е „Полулош“ - Сали Грийн. Чувала съм
много хубави коментари за книга, чела съм колко е невероятна и страхотна и съм напълно съгласна с това, защото тази книга е наистина прекрасна. Историята и е интересна и поне за мен неповторима, тя ни представя един свят на добро и зло, свят на магия, свят, в който съдят човека зареди неговите родители, а не зареди това, което е той самият.
Ревюто на книгата тук. (ако го напиша де)
Дадох и 5/5.

Втората книга за месец февруари е „Двор от рози и бодли“ - Сара. Дж. Маас. Още една невероятна книга, още една първа книга на поредица, която ме заплени и зареди която ръцете ме сърбят да прочета проклетото продължение. Това е книга, която трябва да прочетете, това е книга, която ще ви вземе ума, това е книга в която ще се влюбите. Поне с мен се случи така.
Ревюто на книгата тук.
Дадох и 5/5.

И така това е за месец февруари, наистина Бог ми е свидетел, че се надявам март да е много по-добър и ползотворен месец. Определено не искам положението да е същото като през февруари.

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

books99 Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang