събота, 11 март 2017 г.

„Парцалена принцеса“ – Ерин Уот


Животът на Ела далеч не е лесен. След смъртта на майка си, тя трябва да се оправя сама.
Докато един ден не среща непознат, твърдящ, че е неин настойник – милиардера Кълъм Роял.
Той изважда Ела от мизерията, в която живее, и я представя в един свят на нечуван лукс. Съвсем скоро обаче момичето разбира, че нещо в това семейство не е съвсем наред. Синовете на Кълън – един от друг по-красиви – крият тайни и третират Ела като натрапник. А най-привлекателният от петимата, Рийд, е особено жесток с нея. Между тях прескачат искри и момичето не може да скрие, че е привлечено от него.
Но Рийд няма никакво желание да се доближава до Ела. За него тя няма място сред семейството. И МОЖЕ БИ Е ПРАВ…

„Ще бъда добре. Всичко ще бъде добре. Ако си повтарям тази лъжа достатъчно дълго, ще повярвам, че е истина. Дори да не е.“

„Парцалена принцеса“ е една лека и интересна книга, която може да накара читателя да побеснее от яд заради глупавите действия на героите, заради техните мисли и реплики, но също точно заради тези неща да се усмихва глупаво на дадени моменти. Това е книга, която ме изкара на моменти от кожата ми, но също така и ми хареса до такава степен, че да търся втората и третата книга и да разбера какво се случва на края им да не говорим, че зареди финала на тази книга прочетох няколко глави от втората. Просто не можах да се стърпя. Това е книга, с която можеш с лекота да се разтовариш след дълъг ден.

„-Свикни със сплетните, скъпа. Свикни, че непрекъснато ще шушукат зад гърба ти. Свикни, но не се давай на клюките. Удряй, когато те удрят. Не бъди слаба.“

.
Източник.
„Парцалена принцеса“ наистина е книга, която ме вбеси ужасно много, това е книга, която ме изкара от кожата ми от яд и безсилие, заради глупавите действия на героите в дадени моменти и определено заради техните реплики, но знаете ли какво това е част от очарованието на книгата. Поне за мен де. Знаете, че съм си странна. Нали знаете онези моменти, когато просто искате да се скарате с някого, когато сте изнервени до такава степен, че нямате търпение да се развикате на някого? Еми в началото на тази книга точно можете да се отървете от тази нужна. Чудесно е да си изкарате яда на тази книга и докато се ядосвате и докато обиждате глупавите действия на героите, неусетно се пристрастявате към нея. Аз бях така и в крайна сметка неусетно с нетърпение разлиствах „Парцалена принцеса”, не с отчаяние да разбера каква още глупост ще направят героите, а с това че просто искам да разбера какво ще се случи с тях, защото са ми станали интригуващи и скъпи, защото са ме накарали да ги харесам. А честно наистина си мислех, че няма да ги харесам. Но героите ме изненадаха, накараха ме да им се дразня, а в последствие да ги харесам истински много.
Ела главната героиня определено получи доста обиди от моя странно, не незаслужени повярвайте ми, но въпреки това ме впечатли в някой и друг моменти, накара ме да си помисля: Браво на теб момиче. Надявам се в продължението да я харесам още повече, надявам се да израсне и да стане по-силна и интересна, защото ако зацикли в сегашното си състояние ще ме разочарова.
Източник.
За братята Роял определено мнението ми в началото не беше особено добро, та те са разглезени момченца, научени да получават всичко наготово. Това наистина е така, но не само това. И наистина опознавайки ги малко по-малко техните добри странни се появиха наяве и започнах да градя добро мнението за тях. Тухла по тухла, но все пак....
Любовната история между Ела и Рийд определено не може да се сравнявам например с тази на Елизабет и Дарси, но все пак е сладка и интересна, малко забързана, но това ми хареса, защото точно в такива книга няма просто нужда действието да се влачи едва, едва. Много по-интересно е като действието е забързано. И не само относно любовната история, а за целия сюжет.
Знаете ли каква е най-важната причини заради, която да си вземете книгата? Заради корица. Тя е просто...... перфектна. Нямам търпение да имам цялата поредица и да си ги гледам просто.

„в мизерията. В нея се чувствам удобно, тъй като тя не лъже. Няма красива опаковка. Тя е това, което е.“

 „Парцалена принцеса“ от Ерин Уот е първа книга от поредицата „Семейство Роял“ и е една лека и приятна книга, която ще ви отведен в една привидно сбъдната мечта, която ще ви отведе в свят на разкош, свят на тайни. Това е книга, която може да ви извади от кожата, но също това е книга, на която ще се насладите.

Благодаря изключително много на издателство Егмонт за предоставената възможност да прочета тази книга.

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

books99 Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang