сряда, 15 февруари 2017 г.

Препрочитането отговора на всичко!

Здравейте! Как сте? Аз естествено както винаги когато съм на училище искам да спя и да спя, ама естествено няма как това да стане. Чувствам се ужасно изморена, прекалено натоварена и искам да правя толкова много неща, но нито ми остава време за тях, нито имам енергията за тях. Например в петък със на състезание в Свищов и ще трябва да стана много преди слънцето да се е показало и зареди това ми се реве, обичам да спя!!! Какво да се прави живота е несправедлив и ще ме остави да се наспя само, когато си тръгна от този свят. Да се изясним не е искам скоро това да стане, чакам с нетърпение да отпразнувам поне стотния си рожден ден. И да сега темата на днешната публикация: Препрочитането на книги. Както си личи от заглавието за мен препрочитането е отговора на всичко. Обожавам да чета нови истории, обожавам оня трепет от непознатото, но не по-малко обожавам препрочитането на любими книги. Често като чета дадена книга за първи път, аз изпускам някои важни елементи, от толкова голяма вълнение да разбера какво става в дадената книга, от нетърпение да проследя развитието на действието, аз изпускам елементи, зареди това и препрочитането ми помага да се запозная с пропуснатото, а и все пак с времето се забравят части от сюжета и чрез препрочитането това се предотвратява. А и го има оня моменти, когато просто искаш да се оставиш в ръцете на позната история, да се отдадеш на любимия сюжет и да му се насладиш отново, като среща със стар приятел. Това е едно от най-приятните чувствам. 

Та в тази публикация ще се набележа няколко книги, които имам намерение да прочета през тази година, защо именно тези? Лесен въпрос, защото всяка една от тези книги е невероятна само по себе си и отново искам да се докосна до нея.

Първата книга, която избирам е „Лейди Полунощ“ - К.К. , защото е „Лейди Полунощ“ за Бога!!! Да знам някои хора не са я харесали, но за мен тя е невероятна, прекрасна и просто...... приказна. Просто съм пристрастен още усещам как историята в нея бушувам вътре в мен, още щом се сетя за Ема и  Джулиън сърцето ми се свива от любов и тъга по тях. Зареди всичко това и зареди скорото публикуване на следващата книга от поредицата „Тъмни съзаклятия“ нямам търпение да я прочета. Всяка една книга на К.Клеър е истинско съкровище и няма как нейните книги да бъдат прочетени само веднъж.

Втората книга е „Вестители“ - Цветелина Владимирова. Тази книга е чистото доказателство, че имам талантливи български автори, че и те могат да пишат невероятна книги и че българското творчество не трябва да се пренебрегва. Историята във „Вестители“ е много интереса, изпълнена с приключения загадки и драми. Скоро излиза и втората книга от поредицата и ръцете ме сърдят да я разлистя зареди това ще ми дойде много добре да отново да се потопя в първата книга и отново да преживя любовта на Игор и Ксения.

Третата книга е друга, а именно „Илумине“ - Ейми Кауфман и Джей Кристоф ъъъ още една невероятна книга, която обожавам, която ме разби на парченца и после отново ме събра само и само да ми предвещае още мъки. Продължението на тази книга също излиза през 2017. И да нямам търпение. Въпреки че продължението ще е за други герои, аз пак ужасно много искам да прочета първата книга от поредицата, за да мога отново да се потопя в света създаден от авторите и.

И последните книги, които определено не бих отказала да прочета отново са „Проклятието на тигъра“ и „Търсенето на тигъра“ - К.Хоук. Какво да кажа за тези две книги от поредицата освен, че съм пълна мазохистка и искам отново да усетя ужасната болка, която предизвикват в мен тези книги. Историята написана от Колийн Хоук е невероятна, неповторима и меко казано сърцеразбиваща. Чакам с нетърпение превода на третата книга и просто искам отново да страдам за Келси и Рен, за Кишан и за това колко много мразя любовните триъгълници.

Та това определено не са единствените книги, които искам да прочета отново, но тези книги точно в този момент са на върха на списъка ми, защото всяка една от тях е невероятна само по себе си.
А вие обичате ли да препрочитате отново дадени книги? Обичате ли отново и отново да се потапяте в позната история? И кои книги бихте прочели отново? 

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

books99 Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang