неделя, 29 януари 2017 г.

The Book Community Tag

Аз съм просто ужасен човек. В навечерието на новата година си обещах да бъде много по 
продуктивен човек, да чета и да пиша повече, а какво едно голямо нищо! Нито имам кой знае какво голямо желание да пиша, нито ми идват идеите за които да пиша. С едно изречение тъпа работа. А и често казано не чета кой знае колко и нямам и ревюта да пиша, но за всичко това съм си виновна лично аз и само аз мога да променя нещата! Просто съм прекалено изтощена от задължение и когато имам свободно време искам просто да спя. И така до тук с оплакванията и оправданията! Днес съм тук с един прекрасен таг, за който бях тагната от Юли. Много ти благодаря! А и да знаеш послушах съвета ти и вече имам инстаграм на котката ми.  

1. Герои от две различни книги, които биха били страхотна двойка.
Ммммммммм прекалено труден въпрос. Почти винаги харесвам двойките в дадена книга, както са направени. Вярно е, че има случаи когато искам героинята да е с друг герой, но той пакт е от тази книга, не е от различна.

2. Вземи броя букви от името си и напиши книгата, която отговаря на техния брой върху рафта.
Нямам един рафт с книги, но избирам този, който е от най-дълго време. И така.... името ми има шест букви и шестата книга е „Лейди полунощ" - К. Клеър

3. Три любими поредици - защо ги харесваш? Защо ги препоръчваш?
Само три! Не ставали много повече?
„Хари Потър“ - Дж.К.Р,  Книгите са Хари са ми най-скъпи, просто те са свещеният граал  за мен!
„Адските устройства“ - К.К  Освен, че обожавам всички книги на К.К., освен, че обожавам света на ловците на сенки препоръчвам тази поредица, заради чувствата, емоциите, които предизвика тя в мен. Това е поредицата, която ще четеш до малките часове на нощта, ще продължаваш да я четеш, дори ако на следващия ден няма да можеш да държиш очите си отворени, а в края и ще бъдеш разкъсан на парченца.
„Проклятието на тигъра“ - К.Х. Тази поредица пък препоръчвам, защото съм истински социопат и иска и всички други да страдат по тази поредица. Искам всеки един човек да усети тези чувства, които владеят мен на края на всяка една книга, а аз съм още на втората!!

4. Най-добрата книга, която изчете през изминалата година?
Миналата година прочетох толкова много великолепни книга, че не мога да избере само една. Казвам „Всички наши места“, защото тази книга определено ме разтърси до основи.

5. Автор, чиято книга би купил/а без дори да си чела резюмето.
К. Клеър, Р.Риърдън, Дж.К.Р. Р.Мийд отдавна са си спечелили това право!

6. Любимо място за четене?
Хм определено в леглото ми! Като се заобиколя с възглавници, дебело одеяло и нещо топло за пиене имам чувството, че съм в рая.

7. Любима книжна сцена - момент, който се е запечатал в съзнанието ти.  Предупреждение
спойлери.
Смъртта на Уил - „Адските устройства“ - К.К,
Когато Кейси осъзна, че Рен напълно я е забравил и дори се отвращава от нея и проклетата ирония, че Рен ще си спомни за Келси като я види,че се целува с Кишан  - „Проклятието на тигъра“ - К.Х.
Когато Пърси отиде след Анабет в Тартар - „Героите на Олимп“ - Р.Р
Разговора между Максън и Америка, след като го простреляха в края на „Единствената“ -К.Кас 
Когато Ема отблъсна Джулиън в края на „Лейди полунощ“ - К.К.
Това не са ми любими сцени, това са сцени, които са ми разбили сърцето.

8. Любим книжен блогър?
Почва се големия списък: Елена, Юли, Юли, Ева, Кая, Габи, Ади и още ужасно много.

9. Любим книжен влогър?
Четат ли двама, jessethereader, polandbananasBOOKS

10. Любим книжен профил в инстаграм: 
Айде пак огромен списък.
https://www.instagram.com/light.dreamer/
https://www.instagram.com/booksalex_alexbooks/
https://www.instagram.com/itsrainingbooks/
https://www.instagram.com/bookcyber/
https://www.instagram.com/bookcyber/
https://www.instagram.com/elanurgndz/
https://www.instagram.com/crimebythebook/
И още много, ама много.

П.С. Една моя приятелка прави супер видеа в youtube и нейния профил е тук.

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

books99 Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang