събота, 3 декември 2016 г.

November Wrap Up

Хей, хей вече дойде и декември още месещ и вече сме 2017 и пак ще драскам по тетрадките си, защото съм писала 2016. Само аз ли не усетех как мина времето, как се изниза ноември, как разноцветните паднали листа бяха заменени от пухкав сняг и ледени пързалки по улиците (истински пързалки, вече дори паднах на пешеходна пътека, беше комична гледка.) Сигурна съм, че не съм само аз не усетих кога мина времето. Но странното е, че по време на самия месец имах чувството, че дните са толкова дълги, че се случват толкова много неща и че времето се точи бавно, бавно, а сега вече е декември месец и има чувството, че ноември мина за секунда. Тук определено е замесен Кронос, сигурно му доставя удоволствие да ме тормози.
Сега идва ред на се похваля малко не ме съдете прекалено строго. Както бях споменала в поста за октомври бях на едно състезание във Варна, в което ако се отговори на теста всичко както трябва, минимум ако има 80 % вярност на отговорите на теста веднага ще бъдеш приет в катедра „Счетоводство“ във Винса и  съобщавам гордо, гордо, че всичкото учене, всичките часове прекарани учейки една тухла си заслужаваше, защото съм приета. Имам още малко по-малко от две години да се запиша да уча каквото и да е и още не съм се ориентирала към нищо конкретно, но това е много добра възможност и е едни резервен вариант. Декември сме, а това значи гледане на всякакви коледни филми и определено маратон на Хари Потър. Представете си приятеля ми не е гледам филмите! Още тази събота това ще започне да се променя, само не знам как ще издържа да не казвам какво става после, но ще се опитам.
И така през този месец отново се изложих от странна на книгите и съжалявам много за това, но наистина не ми остава време, мога да чета свободно само вечер след като съм си научила, а тогава съм меко казано изморена и не мога да прочета кой знае колко много.
И така този месец имам отново три прочетени книги и една, която започнах, но и в момента още чета.

Първо прочетох „Ангелски свят“ - С.ИЙ втора книга от поредицата „Пенрин и краят на дните“. Книгата е интересно и вълнуваща продължение на тази страхотна поредица. Обожавам първата книга и се зарадвах искрено, че тази не ме разочарова и засили любовта ми към поредицата. В тази втора книга героите са подложени на нови изпитания, на нови премеждия търсейки нещо важно и скъпо за себе си, това е книга, за една тъмна странна на ангелите, за хората поставени пред края на познатия си свят, това е книга за това как хората оцеляват, борят се, и намират приятели в неповторими места, а може би дори и любовта.
Ревюто на книга тук.
Дадох и 5/5.

Втората книга е „Прикачен" на  Рейнбоу Роуъл (едва написах името на авторката, а да го кожа
няма шанс. ) И така това е третата книга на авторката, (няма да си причинявам мъката отново да и пиша името) която чета и като останалите ми харесва ужасно много. Чела съм дузина ревюта на тази книги и то все хубави и изразяваща любов към нея, че от отдавна исках да я прочета и най-после се наканих. Харесвам как пише авторката, харесвам как развива историите си, и тази определено не е изключение.
Дадох и 5/5.

И трета книга, до която се докоснах този месец е „Звездни асове“ - Андрей Христов. Интересна, завладяваща и вълнуваща българска книга за звездни приключения, за битки, за доказване на себе си, за откриването на любовта. Тава е книга, която с удоволствие прочетох, която ме хавана още от началото,
Ревюто и тук.
Дадох и 5/5. (дето я няма в Goodreads  де)

Е това е моят месец. Вече сме трети декември и за сега този месец не ми носи кой знае колко надежди, че ще прочета много повече книги.

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

books99 Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang