петък, 9 декември 2016 г.

My top 5 couples

Чувате ли звънна на звънчетата и коледните песни? А аз да! Пуснала съм си коледната плейлиста и пея с цяло гърло любимите си песни. Единственото нещо, което затъмнява коледното ми настроение е факта, че като погледна навън не виждам хубав и пухкав сняг, но все пак е кучешка студ и не искам за нищо на света да излизам, но да не забравям и основната причина зареди която не мога да се отдам на маратон на коледни филми и огромната купчина неща за учене. Защо пък не милите ми учители да ме затрупат с класна. Поне най-малкото си направих сметката и няма по нищо да ме изпитват близките седмици. И естествено като казах това още утре ще ме изпитат, но какво да се прави. Пиша тази публикация докато съм си гушнала любовта си - моето сладко, откачено котенце зареди, която в момента ходя с одран нос. Често не е добре с главата, явно като е било малко майка му го е изпускала до глава. И така дойде редът на моите любими двойки, които са ми толкова любими, че ако не са заедно бих била съсипана, които за мен са толкова съвършени, че чак не ми дава сърце да искам да съм на мястото на дадената героиня (а изкушението е огромно). И сега по същество. Предполагам няма да изненадам някои хора с избора си. Признавам предсказуема съм и често казано не съжалявам зареди това. 

Източник.
Започвам с най-новите попълнения в този списък заменили лесно своите близки Ема и Джулиън ("Тъмни съзаклятия" - К.К.). Тия двамата, си ги обожавам и по отделно още от самото начало, но като двойка се извисяват още повече за мен. Те са съвършени един за друг. И ще пребия всеки, които не мисли така и ще намразя всеки персонаж в поредицата, който пречи те да бъдат заедно, дори това да е самата Ема (и да знам, че Ема има основателна причини да се откаже от Джулиън в края на първата книга, но..) Не наистина ще бъда съсипана, ако в края на поредицата те не бъдат заедно това ще бъде истинска трагедия.

Следващите са Сидни и Ейдриън ("Кръвни връзки" - Р.М.)
Няма как да не спомена тези двамата, те са самото съвършенство, пасват си перфектно един за друг, допълват се, като са заедно техните недостатъци изчезват, заедно те са по-добри, по-силни и готови на всичко един за друг. Те израснаха изключително много, претърпяха много промени, нещата, които преживяха ги направиха по силни и доказаха на читателя, че са точно един за друг. Абе просто ги обичам, ако се чудете защо, просто прочетете поредицата и ще разберете. Какво са само 6 книги от „Академия за вампири“ и после вече да прочетете самата история на Ейдриън и Сидни в още 6 книги от „Кръвни връзки“



Трети под ред, но не и по-важност са Теса и Уил ("Адските устройства" - К.К.) 
Оф вече ми писна да пиша, че дадената двойка е просто съвършена, ама и тази е бе хора! Те преживяха много трудности, сърцата им бяха раздвоени ужасно много, трябваше да преглътнат много болка и до самият край не се знаеше дали ще бъдат заедно, но в крайна сметка те успяха да преодолеят всичко. А ако не бяха успели аз щях да бъда свита на кълбо и да рева като малко дете (не, че не го направих, но това беше поради друга причина). Просто тяхната история игра по най-тънката струна на сърцето ми, тяхната история е тази, която ми повлия най-много от изброените тук и ме накара да трепна от очакване какво ми носи всяка следваща глава. Дори и сега след като са минали сигурно две години от както прочетох поредицата сърцето ми продължава да се свива и от тъга, но и от радост като се сетя за тях и тяхната любов.

Пърси и Анабет ("Пърси Джаксън и боговете на Олимп", "Героите на Олимп" - Р.Р.)
Най-после прочетох и другата поредица на Риърдън, в която Пърси и Анабет имат много важна роля и ако преди не бях убедена, че те си пасват неповторимо един за друг (а за бях) този напълно ме убеди. За Бога Пърси скочи след нея в проклетият Тартар, той е рискувал толкова много пъти живота си за нея, както тя и за неговият. За бога тяхната история за сега, ЗА СЕГА се развива в десет книги и те преживяха ужасно много неща често не мога и да си представя какво още им предстои. Тези двамата започнаха трудно то не беше, че родителите им се мразят, не беше, че и в началото Анабет се дразнеше много на Пърси, но техните отношения се развиха, от приятели готови на всичко един за друг те се превърнаха в красива и истинска двойка, която аз обожавам.

Рон и Хърмаяни ("Хари Потър" - Дж.К.Р.). Нали не мислехте, че ще мине такъв пост без да спомена „Хари Потър“ ?
Бях чела едно интервю на авторката, в което казва, че не е мислела да ги събера заедно и си е мислела Хари и Хърмаяни да бъдат двойка и по-късно си е променила решението. След като прочетох това бях просто: Каквоооо? Шегуваш се с мен! Нееее! Но за мен още от началото ми беше ясно, че Рон и Хърмаяни трябва да бъдат заедно, дори Роулинг да не е искала нещата да се развият така, но аз имах такова предчувствие, а Хари да бъде с Джини. Просто такава ми беше нагласата, много преди да разбера как се оформят двойките. Рон и Хърмаяни винаги за мен са били подходящи един за друг, трудното им начала, как постоянно се караха и дразнеха един на друг, но също как бяха готови на всичко един за друг, как се подкрепяха и защитавах  (та Рон се наложи да повръща онези гадни неща във втората книга след като се опита да върне на Драко, зареди това, че обиди Хърмаяни за Бога!)

Това са си моят топ пет двойки от книгите, предполагам след време някои могат да се променят, но това ще бъде трудно, защото тези са си просто прекрасни. Тези пет двойки много или малко са ме накарали да повярвам в силата на любовта. 
Имам още много други любимци, но те не могат да изместят първите пет. Такива са Джейс и Клеъри ("Реликвите на смъртниците), Даяна и Матю ("Аз, вещицата"), Америка и Максън ("Изборът") Пенрин и Рафи (Пенрин и краят на дните).

2 коментара:

  1. Ейдриън и Сидни са любимата ми двойка и все още не съм срещнала друга, която да ги замени (игнорираме факта, че прочетох историята им това лято). Както и да е..едва ли скоро ще се намери двойка, която да ги измести от челната позиция. Уил и Теса бяха едни от първите, за които четох и винаги ще имат място в сърцето ми <3 Харесвам също и Ема и Джулиън, но техните предшественици са оставили следа в мен...

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ейдриън и Сидни са си ненадминати, а за Ема и Джулиън тяхната история тепърва предстои да се развива и да разбива сърцата ни.

      Изтриване

 

books99 Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang