четвъртък, 1 декември 2016 г.

Day and night book tag

Хей хора! Как сте драги? Очаквателни с нетърпение празниците? Аз нямам търпение особено Памела и Габи за тага!
зареди почивката! А и така ще имам време да наваксам с книгите (дете през ваканцията трябва да се подготвям за олимпиадите) Благодаря много на 

D: Кога четеш повече, през деня или през нощта?
Според зависи. Особено когато съм на училище, чете основно вечер, много рядко имам време да чета през деня, а през ваканциите, през лятото, чета тогава когато искам и като се замисля чета през деня, особено през лятото, в най-големите жеги какво друго да правя. За това зависи от сезона и от заетостта ми.

 A: Има ли книги, които са променили начина ви на виждане?
Определено „Хари Потър“ ме промени, тази книга ми разкри света на книгите, тя ме тласна към този път.

 Y: YA да или не?
Определено да! Чета и книги от други жанрове, но обичам YA книгите. Още не съм ги надраснала и не мисля, че скоро ще стане, слава на Богу.

A: Има ли герои, които смяташ, че е възможно да са истински?
Еми как да го кажа определено вярвам, че Хари и групичката му са истински, Клеъри, Джейс, Ема, Джулиън, Теса и Уил са истински, както и Пърси, Анабет и другите от Лагера на нечистокръвните и Юпитер, а това значи, че и Магнус, Картър и Сейди са истински.
Само едно нещо ме спира да повярвам с цялото си сърце, че е така. Още не съм си получила писмото от Хогуортс, не съм виждала демони и хора с руни по кожата, не са ме нападали чудовища и нямам някаква сила (освен ако не се брои, че ям като за трима души).

N: Даваш ли книгите си на заем?
Може би за някои ще им се стори странно, но да давам си книгите, определено искам да ги получа отново и то в перфектно състояние, но все пак ги давам. Дето е само на близки приятели, на които имам безгранично доверие, но все пак те са моите бебчета не мога да ги давам на всеки срещнат.

D: Миришеш ли книгите си?
Ама естествено, винаги си мириша книгите, това за мен си е напълно нормално и естествено, като дишането например. Колкото по стара е книгата, толкова по-голямо е изкушението да я помириша много повече от един път.

N: Не всеки харесва книгите, това добре ли е или не?
Всеки има право да харесва каквото той иска, всеки си има своите вкусове. Не съдя хората, които не харесват книгите. Вярно е, че малки ги съжалявам, но... на мнение съм, че човек не харесва книгите, защото не е намерил правилните, които да му допаднат.

I: Държа книгите ми винаги да изглеждат добре, или пък не? Ти от кой тип си?
Не че съм егати обсебената от това дали книгите ми изглеждат перфектно, за мен не е краят на света щом крайчетата на книгата са намачкани малко, но все пак обичам книгите ми да изглеждат добре.

G: Господи, имам прекалено много книги! Вярно или грешно?
Напълно е вярно има толкова много книги, но едновременно са недостатъчно. Дори точно в тази минута да се спре да се пишат нови книги, аз пак за цял живот няма да мога да прочета всички книги на Земята, но същевременно няма достатъчно книги, точно за мен.

H: Някога случвало ли ти се е да си съсипеш книгата, ако да как?
Веднъж естествено без да искам разлях кафе върху книгата си и едва не получих сърдечен удар, но за радост набързо я подсуших и не е чак толкова съсипана.

T: Предпочиташ да четеш на тишина или не...с други думи, четеш ли, докато тренираш?
Обичам да има нещо на фон докато чета, но не мога да чета когато е пълна шумотевица т.е в училище доста често ми е трудно да чета, освен ако класа ми не е ужасно тих, а това е толкова рядко срещано явление.

Тагвам:  Paris love, Юли и Габи.

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

books99 Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang