събота, 31 декември 2016 г.

Коледен Книжен Маратон (ККМ) - Равносметка

Здравейте, хора! Както и сами можете да видите днес е последния ден от годината и аз съм си наумила да бъда особено продуктивна. Каква изненада цяла ваканция мързелувам. Да видим какво ще успея да направя преди да се наложи да оставя всичко и да се въведа в представителен вид за посрещането на новата година, а това е трудна задача. Направихте ли вече списъка с целите си за новата година? Погледнахте ли стария да видите какво сте свършили през тази? Аз лично стария списък го погледнах още преди няколко дни и мога да кажа с ръка на сърцето да кажа, че почни всичко е изпълнено, а за списъка за 2017 още не съм го направила, но деня е дълъг има време. И естествено след като написах това няма да ми остани никакво време да напиша списъка, но както и да е.

И така нека вече да се прехвърля на основната тема на днешният пост, а именно за равносметката от изминалия Коледен Книжен Маратон. Публикацията за него тук.
И така от избраните седем книги за седемте категории от маратона, аз имам прочетени само три. ТРИ!! Срам и позор! И за капак на всичко само една книга отговаря на предварителният ми избор. Сега по категории да покажа колко се провалих.
По първата категория:  Книга на коледна тематика - прочетох планираната книга, а именно „Любовта ми подари“- Стефъни Пъркинс. Скоро ще има ревю на книгата и там ще кажа пълното си мнение за нея.
Ше се направя малко на хитра и с горната книга ще покрия и втората категория, която е: Книга, която ти е била подарена. Най-добрата ми приятелка ми я подари за Коледа.
Прочетох „Затворника от Азкабан“  по третата категория, която е: Книга с коледни цветове на корицата. И да за мен книгата отговаря. Има много синьо по нея!
За четвъртата категория: Книга, с романтична/любовна тематика. Просто се подадох на импулса да прочета „Само една тайна“ и изобщо не съжалявам за избора си.
Почнах книгата „Червена като кръв“ за петата категория: Книга, с която ще изглеждате най-tumblr до камината. Но за жалост не я завърших, не че сега съм де.
И по останалите две категории, които бяха по желания нямам нищо.
* Книга от жанр, който не си пробвал/а досега.
* Книга по избор.

Еми поне пак имам прочетени книги и то всички от тях ми харесаха, но за съжаление са по-малко от колкото бих искала. Исках да завърша маратона успешно като за края на годината, но не. Предполагам това ще ми е последната публикация за тази година зареди това искам да кажа няколко думи...... драматична пауза....приготвяне за сърцераздирателен момент....усмивка.
Годината беше изпълнена с преживявания, с щастливи и тъжни моменти, с чиста радост и големи съжаление, беше година на промени и израстване. Ще запомня тази година с много неща. И едно от тях ще бъде с какво удоволствие пишех различните публикация в блога, с каква радост отварях книгите получени от издателствата, с какъв интерес четях публикациите на другите блогари. За това искам да кажа едно благодаря на всички. Надявам се 2017 да е още по-успешна година изпълнена с щастие, усмивки, приключения и невероятни книги.

Весело посрещане на новата година!!!!!!!!

2 коментара:

  1. Весело посрещнане на новата година и на теб ^^ Въпреки всичко си избрала прекрасни книги за книжния маратон и те поздравявам за което! Пожелавам ти още повече успехи през идната година и нека тя е изпълнена както с много щастие, така и с още толкова здраве !

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много ти благодаря! Дано и твоята година е изпълнена с приключения, незабравими моменти и много щастие.

      Изтриване

 

books99 Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang