сряда, 14 декември 2016 г.

Коледен Книжен Маратон (ККМ)


Не ми се пише, не ми се чете, не ми оставя време за хубава и истинска почивка, в която да
лежа само, да пия топла напитка и да почета хубава книга, но не естествено, как така аз мога да бъде щастлива? Няма такива работи! И за капак на всичко искам да си сменя облика на блога с нещо по коледно, но не нищо не ми харесва. Тъжна физиономия. За неволите ми стига.
Както виждате от заглавието днес темата е още един българския маратон. Отново организаторите са тези и на Българския книжен маратон и за това трябва да кажем едно браво на тези момичета. С радост ще участвам в маратона и си личи, че тематиката на маратона е коледна и за това нямаше как да не се включа с голяма ентусиазъм и и така точно на края на годината ще си увелича броя прочетени книги.
Маратона ще се проведе от 23 до 29 декември и това напълно ме устройва, защото тогава ще сме в коледна ваканция (учениците де). Категориите са 5 + 2 допълнителни и се надявам да успея да прочета всички книги и дори да напиша ревюта на повечето, но нищо не се знае. Все пак по време на тази "голяма" ваканция ще трябва да се подготвям за олимпиадата по история и счетоводство и да пиша есе за олимпиадата по философия, а и сигурно веднага след ваканцията ще имам поне няколко теста и изпитвания за това стискам палци да успея.
И така в този пост освен, че ще споделя книгите, които възнамерявам да прочета, но и предложения за различните категории.

1. Книга на коледна тематика. Все пак е коледен маратон и няма как да няма такава категория. Моят избор тук е „Любовта ми подари“- Стефъни Пъркинс. Това е книга, която нямам търпение да прочета и чакам маратона с нетърпение да започне. (дета аз ще получа книгата чак на 23 като подарък от най-добрата ми приятелка и искам или не няма как да се докосне до не по-рано)
Моите предложения за тази категория са „Сняг вали“, книга, която прочетох миналата зима и често казано много ми хареса. Тя се състои от три различни свързани по между си коледни разказа, които ще ви предадат коледно настроение. Пфф сега ми се дочета книгата. Другата книга, която предлагам не съм я чела все още, но мисля, че е хубава и това е „Целувка в Ню Йорк“. И нея нямам търпение да прочета за това хора знаете кога е Коледа!

2. Книга, която ти е била подарена. Хорааа! Не съм прочела нито една книга, която ми беше подарена за рождения ден! Нито една бе хора!!! Чиста трагедия. Стискам палци приятелите ми да не видят точно тези няколко изречения. За това, ще прочета най-после „Изпитанията на Аполон“ - Р.Р. 
Ъъ тук няма как да предложа книги нали?

3. Книга с коледни цветове на корицата. За тази категория могат да се намерят доста книга и често казано поне според мен не трябва 100% самата история да е свързана с коледна просто трябва да има например червено, бяло, зелено, но все пак аз си избирам „Сняг вали“ просто наистина ми се дочети книгата след като я споменах по горе.

4. Книга, с романтична/любовна тематика. Моят "невероятен" избор е „Перфектна химия“ - Симон Елкелес книга, която ме чака още от рождения ми ден. А той беше през октомври за Бога.
Тук мога да си разгърна потенциала и да предложа много, ама много книги.
„Само една нощ“ прекрасна, интересна книга имаща романтика, любов, изненади, тайни и препятствия. Тази книга определено трябва да се прочете (продължението и вече излезе), но книгата не е особено малка и и всеки сам трябва да си прецени дали да я прочете сега. Второто ми предложение е „Целувка за Ана“ лека, сладка, интересна и романтична книга, която определено може да се прочете за един ден.

5. Книга, с която ще изглеждате най-tumblr до камината. Ииии почетното място се пада на „Короната“ - К.К. крайно време е да прочета тази книга.

* Книга от жанр, който не си пробвал/а досега. Ако успея да прочета тези пет книга за сега и ако имам време за тази категория ще прочета „Жената в черно“ книга, която вече за трети път ще я почвам и дано сега да я довърша.

* Книга по избор.Разбий ме“ - Тахере Мафи имам огромно желание да прочета тази книга и дано да успея по време на маратона.

Тук е събитието във фейсбук към което можете да се присъедините. Надявам се да се включите.

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

books99 Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang