понеделник, 7 ноември 2016 г.

The Pastry Book Tag

Ама наистина много изоставам с постовете, просто не мога да смогна с всичко, а това ме убива. 
Какво хубава начало само! 
Не обичам да изоставам с нищо, обичам всичко да ми е  точно на време и подредено. Мразя когато нещата се объркват. И да за това във всяка свободна минута гледам да направя нещо полезно, като това да трупам готови постове и да ги пускам периодично за това понякога нещата се разминават малко особено в таговете, но какво да се прави няма как иначе, особено ако искам да поддържам отличния си успех, да се срещам с приятеля си, да не пренебрегвам приятелите си и да чета книга и да пиша. Просто няма друг начин. И така благодаря на  Melly c за тага! Както винаги сигурно го пиша последна. 

1. Кроасан: Книга или поредица, която всички(включително и ти) обичат.
Ама естествено, че "Хари Потър"! Не съм срещала и честно не искам да срещам човек, който да не хареса тази поредица, не ми трябват такива хора в живота ми. Добре де тук малко прекалих, но трябва човек да е  много специален, че да съм близка с него щом не харесва това бебче.

2. Френски макарон: Книга, която се е оказала предизвикателство, но си е струвало.
Определено "Под игото" - Иван Вазов. Книгата е част от задължителната литература и естествено трябваше да я прочета, но също така тя си заслужава всяка отделена минута, защото е невероятна и незабравима. Беше предизвикателство да я прочета и отне много време, но не съжалявам нито за минута прекарана с тази книга.

3. Волован: Книга, която мислеше, че ще е страхотна, но ти е паднала в очите.
Имах  големи очаквания за поредицата "Този мъж" , но и трите книги от поредицата ми се сториха нищо особено, изпълнени с простотии и прекалено предвидим сюжет и ужасно много глупави и дразнещи герои. Съжалявам ако обиждам някого с мнението си, то си е лично мое. Ако вие харесвате книгите, моля ви кажете ми какво в тях ви допадна, че и за да го видя.

4. Бутерка с шоколад: Книга, за която си мислеше, че ще е едно, а се е оказала съвсем друго.
Ол не знам може би "Океанът в края на пътя". Не знам и аз какво очаквах от тази книга, като знаех, че е на Н.Геймън, но съдържанието и наистина ме изненада

5. Еклер: Книга или поредица, която не получава достатъчно внимание.
Хмм "Кутия за птици" може би? Книгата е неповторима, плашеща, странна и много ама много интересна. Напълно случайно реших да я прочета и не съжалявам.

6. Крокембуш: Книга или поредица, която е доста сложна.
"Аз, вещицата" - Д.Х. Книгата  убиец така да се изразя. Интересна, вълнуваща и прекрасна, но наистина има доста заплетени и сложни моменти, но това е част от чара и.

7. Наполеон: Филм или сериал базиран на книга, които харесваш повече от самата
книга.
Това важи в пълна сила за филмите по книгите на Джон Грийн. Всички мислим така признай те си!

8. Коломпех: Книга или поредица, чието действие се развива в различна от твоята страна.
Пфф това са 99,9999 % от книгите, които съм чела.

9. Парено тесто: Храна от книга или поредица, която би искал/а да опиташ.
Хмм няма да откажа една празнична вечеря в Хогуортс!

Не знам кой е тагнат, кой е правил тага (така става като влизаш един път за седмица и четеш един след друг всички нови постове) за това всеки, които иска да се счита за тагнат.

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

books99 Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang