четвъртък, 3 ноември 2016 г.

October Wrap Up

Още един месец от годината изтече неусетно и наближават коледните празници, а това естествено означава маратон на Хари Потър........, което пък от своя странна означава чисто щастие. И да не пропускам подаръците! 
И така октомври месец изобщо не ми потръгна от страна на книгите от гледна точка на тяхната бройка, а именно само три. Три книга за 31 дни. Пълен провал, но какво да се прави, поне всяка една от книгите бе невероятна. И това компенсира всичко. Но все пак нямаше да бъде зле, ако бяха още няколко, но какво да се прави. Едно от важните неща е, че годишното ми предизвикателство в goodreads е завършено и вече само надхвърлям определената бройка. За това едно браво за мен.
Месеца ми беше доста натоварен. Училищните ми задължения бяха доста, имах рожден ден, а и бях на състезание във Варна и за него трябваше да се подготвя здравата. И за жалост въпреки целият труд може да съм се изложила. Но нали все пак е важното човек да участва? Нали? Моля ви успокойте ме. Този месец имах и рожден ден както вече казах и за радост хората ме познават и в момента има купчина нови новинички книги, които ме чакат. 
И така да започна по същество.

Първата книга, която прочетох този месец беше "Кажи ми три неща" - Джули Бъксбаум .
Това е лека и приятна книга, която с удоволствие прочетох, която ме накара да се и отпусна поне за малко от натоварената учебна програма, която ме накара да се чувствам добре. А това говори, че книгата наистина си е хубава.
Дадох и 5/5.
Ревюто и тук.

Втората книга бе невероятната "Хари Потър и прокълнатото дете"- Дж.К.Р. Най-после се домогнах до това съкровище, още като излезе нямах търпение за нея, но реших да изчакам да я имам в българския вариант и за радост чакането си заслужаваше. Много съм щастлива, че получих книгата точно на датата на излизането и (че така получих прекрасна значка, книгоразделител и много приятен и надпис така да се каже гласящ хората да не ме притесняват докато чета) и то точно като подарък от класа си по повод на рождения ми ден. За това освен, че книгата е невероятна, прекрасна и страхотна (нали все пак е Хари Потър), но и книгата е особено ценна за мен, зареди жеста, който представлява тя.
Дадох и 5/5.
Ревюто и тук.

Третата и последната книга през месеца, която прочетох беше "Чукът на Тор"- Рик Риърдън.
Отново страхотна книга на чичо Рик, отново книга, която изгълтах с корицата, Обожавам тази книга, обожавам нейната история, нейните книга и всичко, което тя съдържа. Не знам изобщо защо се учудвам, че книгата ми е харесала толкаво много, вече трябваше да съм привикнала всяка една книга от автора да ми хареса ужасно много.
Дадох и 5/5.
Ревюто и тук.

И така това са моите три прочетени книга за този месец. Искрено се надявам ноември да е значително по успешен. А дано! 

2 коментара:

  1. "По-добре да опиташ и да загубиш, от колкото да не опиташ и да се чудиш какво ли би било"
    Дано това помага хихи :)
    btw Страхотен блог, справяш се чудесно и държиш нещата много интересно :3, да си знаеш (въпреки че май и преди съм коментирала? губят ми се спомени хд)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много ти благодаря! Надявам се наистина да е на хората да им харесва блога ми!

      Изтриване

 

books99 Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang