вторник, 22 ноември 2016 г.

Тийнейджърските книги, които трябва да прочетеш преди да станеш възрастен!

Има книги, които не стават за възрастни, за "зрелите" хора, книги, които са открито
тинейджърски и определено не са предназначени кой знае колко за друга възрастова група. Дам има ги книгите, които са напълно неподходящи за зрелите хора, за това днес ще ви предложа няколко книги, които трябва да ги прочетете преди да стане късно, преди да пораснете (умствено де, те много хора са големи на възраст, но не и на ум). Това просто са леки, приятна книги, които по един или друг начин ни учат на уроци, които трябва да знаем.

Първо книгата вдъхновила ме за тази публикация (не се будалкан докато снимах книгата за Instagram ме осени идеята и аз като пълна откачалка побягнах да си я запиша  и добре, че вкъщи нямаше никой, че вече ептен ще изглеждам като побъркана). "Звезден полет" е интересна, вълнуваща книга с великолепна корица, но тя определено е предназначена за младото поколение, не мисля, че би се харесала на някой зрял, това ни най-малко не трябва да ви говори, че книгата не е хубава. Не правете моята грешка да отлагане книгата, защото това е пълна простотия, като книгата попадне в ръцете ви веднага започнете да я четете, с книгата в ръка ще се насладите на звездни приключения, на бягства и тайни, на взаимоотношения между героите от чист неприязън в чиста любов.

Втората книга е "Сърца за разбиване" (ревюто на книгата тук) отново страхотна книга за мен, лека, приятна, интересна, разказваща за силата на хората борещи се с една ужасно тежка болест като рака и с прекрасния акцент към фотографията.В нея има любов, приятелство, взаимоотношения в семейството, разочарования, болка, следване на мечти и тийнейджърски щуротии. Ако майка ми прочете тази книга... какви ги говоря тя ще стигне до втората страница, защото тя не е за нея. (е ако книгата беше на Н. Спаркс щеше да я изгълта за няма и един ден.)

Източник.
Трето, но не по важност идва на ред поредица "Лукс". И дам знам, че поредицата си има недостатъци знам, но тя въпреки всичко е интересна и на мен ми харесва много, но след време като израсна (не че ми се вярва, че ще стане скоро) книгите няма да ми харесват чак толкова много. То на мен в момента част от нещата в книгата ми се струват блудкави и глупави.

Дай като съм почнала с авторката на "Лукс" да спомена и друга нейна книга, която ми харесва ужасно много, а именно "Ще те чакам". Тази книга е страхотна (и не искам да чувам нищо друго), но честно не е ли малко наивна? За бога обичам я, но може след време само да я харесвам, а това е чиста трагедия драги.

Идва ред и на любимата ми книга на Р.Роувър, а именно "Фенка" (ревюто на книгата тук)(дето само, че аз съм чела още само "Елинор и Парк" и "Прикачен"). Книгата е страхотна, сладка, приятна, лека и близка до всеки книжен плъх, особено до момичетата. Нямаше как да не я харесам (дори сега ми се дочете отново), но си мисля, че ако я бях прочела например на 30 щеше да ми се стори прекалено сладникава и нямаше да мога да видя красотата и. Нямаше са си привържа толкова много към Кат и Ливай, нямаше да мога да съпреживея тяхната история така истински.

И последна, но не по важност е "Бухтичка" (ревюто на книгата тук). Много, ама много харесам тази книга (с
изключение на финала, който изобщо не ми хареса и дори ме разочарова). Тази книга трябва да се прочете преди човек (т.е момичетата, сори момчета) да порасне, защото тя разказва, че човек трябва да се приема такъв какъвто е, въпреки своите външни недостатъци, защото те не са важни, външната красота е преходна и не трябва да бъда най-важната. Книгата ни учи да се приемаме и харесваме такива каквито сме, а това урок е най-важен именно в тинейджърските години, защото тогава ние се формираме като личности.

Е драги мои това са моите пет предложения? Грешка шест книги, които непременно трябва да прочетете преди да пораснете. Шест книги за тийнейджъри, които си заслужават. И ако сте чели всички книги от този списък не берете грижа, ще има и още такива книга, винаги има и още книги. Тези шест бяха просто първите книги, които мярнах отговарящи на тематиката. Но сега да попитам нещо важно. Съгласни ли сте с моя избор?

1 коментара:

  1. Много интересен пост и определено съм съгласна ,че има доста тийн книги ,който се харесват и на възрастните (в която категория попадам и аз).От посочените заглавия съм чела Сърца за разбиване -наистина лека и приятна книга и Лукс серията ,която е една от любимите ми.Реално погледнато всеки си има някакви предпочитания и това дали си на 15 или на 25 понякога няма чак такова значение.

    ОтговорИзтриване

 

books99 Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang