неделя, 2 октомври 2016 г.

September wrap up

И септември мина (неусетно ако питате мен), вече сме октомври и до рождения ми ден остават само няколко дни и аз нямам търпение, но училището убива всяка радост в мен. Едва сме започнали, а аз съм вече изтощена. Не знам как е при вас, но при мен е ад. Въпреки че бях доста заета, успях да прочета цели девет книги и съм щастлива поради този факт. Да премина вече към тях.
1. "Без Хоуп" - Колийн Хоуп
Обожавам тази книга, вече я препрочитам поне за трети път, но ни най-малко не ми омръзва. Другите намират недостатъци в книгата, но аз не мога, просто не мога. Обичам я, обичам героите и! Дори подарих книгата на една от най-добрите ми приятелка. И тя я обожава.
Публикация с любимите ми цитати от книгата можете да намерите тук.
Винаги и давам 5/5.

2. "Бай Ганьо" - Алеко Константинов
Мислех си, че книгата ще ми хареса, че ще ми е забавно да я прочета, но не. Аз прескачах цели параграфи. Ако не беше от задължителната литература дори нямаше да си правя труда да я чета.
Дадох и 3/5.






3. "Всички наши места" - Дженифър Нивън
Това е книга, която разбърква всичките ми мисли, която ме изпълни с чувства, която ме накара с нарастваща тревога да прелиствам всяка нейна страница, предчувставайки наближаващата трагедия. Книгата е невероятна, прекрасна, разбъркваща мислите и ама наистина страхотна. Мразя се, че отлагах книгата, мразя се, че чаках толкова дълго, докато се докосна до това съкровище.
Ревюто и тук. (не че успях да напиша нещо свястно де, не можах да си събера мислите като хората).
Дадох и 5/5.

4. "Нощна сянка" - Дебора Харкнес
Тази втора книга от прекрасната поредица "Аз, вещицата" също като предходната е невероятна,  вълнуваща и страхотна. Книгата ме плени с времето, в което се разказва, с информацията за дадената епоха. Историята в книгата ме завладя, героите в нея ме оковаха и не ме пуснаха докато не прочетох и последната страница. (на третата книга имам предвид).
Ревюто и тук.
Дадох и 5/5.

5. "Книгата на живота" - Дебора Харкнес
Последната книга от поредицата на Д. Харкнес е прекрасен завършек на тази красива история. Тя отговори на всичките ми въпроси, събра в себе си всичко, което исках, и ме изненада толкова много пъти. И в тази книга имаше разкриване на тайни, саможертви и подвизи в името на любовта.
Ревюто и тук. (скоро)
Дадох и 5/5.

6. "Мило палаво момче" - Кристина Лорен
Третата книга от поредицата на двете приятелки познати под псевдонима Кристина Лорен "Палаво момче" (никога не мога да разбера как се казват поредиците им ). Книгата като предходните две е интересна и забавна, но в някаква степен ми хареса малко по-малко от останалите две. Имаше нещо общо с героите, не можах да се докосна напълно до тях за разлика от останалите. Но пък от друга страна начина на развитие на действието ми хареса повече.
Дадох и 4/5.



7. "Само една нощ" - Симона Арнщед
Обичам историята, обичам героите и умирам от щастие, че послушах съвета на приятелката ми Милена да прочета книгата. Някои неща в историята не ми допаднаха особено вярно е, но нещата, които ми харесаха бяха толкова много повече. Като:
- героите
- борбата за правата на жените и емигрантите
- фирмения свят
Дадох и 5/5.

8. "Звезден полет" - Мелиса Ландърс
Вече официално приемам като факт, че обичам книгите, чието действие се развива в космоса. "Звезден полет" е интересна, забавна, вълнуваща и просто страхотна книга, чието продължение нямам търпение да докопам. Както винаги когато заобичам дадена книга, а съм я отлагам дълго, аз се мразя. Ама че съм глупачка, че я отлагах.
Дадох и 5/5.

Е това е за този месец, не знам до колко ще мога да прочета октомври, но предполагам, че няма да е много.

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

books99 Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang