неделя, 9 октомври 2016 г.

NY Times by the Book Tag

Здравейте, хора! Трябва да го кажа: Честит рожден ден на мен!
Благодаря на Юли и Melly c за тага. Напоследък не ми остава никакво време за почти нищо, когато имам желание да пиша нямам време, когато трябва да пиша и да наваксам с постовете не ми се пише. Такъв е живота.


1. Коя книга е на нощното ти шкафче?
"Три романа с Шерлок Холмс" - А.К.Дойл.

2. Коя беше последната наистина добра книга, която прочете?
Хмм определено "Кажи ми три неща". Книгата е страхотно, забавна и лека, не е нещо невиждано до сега, нещо неповторимо, но все пак е наистина добра книга, поне за мен. 
Ревюто и тук.

3. Ако можеше да се срещнеш с един автор – мъртъв или жив, кой би бил той? Какво би искал да знаеш?
Ако имах такава възможност щях да пукна от радост. Казвам Касандра Клеър, защото наистина не знам как и се родила идеята за ловците на сенки, как създава толкова много различни герои. Искам да я питам какво мисли за филма и сериала по Реликвите. Имам купчина въпроси, но съм 100% сигурна, че няма да мога да обеля и дума в нейно присъствие.

4. Кои книги на рафта ти може да ни изненадат?
Не мисля че има такава книга.

5. Как организираш своята библиотека?
Нямам много място за книги и за това използвам пълноценно всяко местенце и заради това подреждам книгите си винаги по височина. Ама винаги. Това е най-важния критерии. Естествено поредиците са на едно, също гледам да е и така с книгите от едно и също издателство.

6. Коя е книгата, която си имал намерение да прочетеш, но още не си? Чувстваш ли се неудобно, че все още не си прочел някоя книга?
Чувствам се много неловко от това, че постоянно отлагам книги. Мразя се за това. Сега такава книга е "Короната" - К.Кас.

7. Разочарование, надценена или просто лоша: Коя е книгата, която си мислил, че ще харесаш, но не си? Коя е последната книга, която не си довършил?
"Здрач" - С.М. В началото преди да започна книгата си мислех, че ще ми хареса, защото тогава харесвах филмите, но дори и тогава поредица ме отврати. Мразя да не довършвам книгите. Мразя го и гледам да не го правя, но се случват и такива неща. "Гавин и завръщането на магията" е точно книга, която изоставих, но смятам някой ден да и дам нов шанс.

8. Какъв тип истории те влекат? Какви истории избягваш?
Обичам фантастика и романтиката. Книга, в която има фантастика, приключения и романтика. Това е моята книга.
Избягвам ужасите! Не мога да чета такива книги.

9. Ако можеше да задължиш президента да прочете една книга, коя би била тя?
"Хари Потър" естествено!

10. Коя е следващата книга, която планираш да прочетеш?
Аз никога не планирам предварително, коя книга ще прочета. Не мога! Особено като се има предвид, че днес имам рожден ден и ще получа купчина от книги (защото все пак приятелите ми ме познават).

Не знам кого да тагна, за това всеки да се счита за тагнат.

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

books99 Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang