понеделник, 12 септември 2016 г.

End Of Summer Book Tag

Лятото свърши, вече сме септември и училището чука на вратата, а аз се опитвам да не откачам, че вече няма да имам толкова много свободно време както през лятото. Но какво да се прави това е част от живота. И така благодаря много на  Melly c за този таг посветен за кая на лятото.


1. Изгревът на лятото: Книга, която нямаше търпение да прочетеш през лятото.
"Гневът и зората". Още като си купих книгата от намалението на Сиела за 24 май нямах търпение да я прочета, но изчаках учебната годината да свърши, че да мога да и се насладя през лятото.

2. Прекалено топло, за да изляза: Книга, заради която прекара целия ден вкъщи.
Мога да кажа дори цяла поредица, а не само една книга. Докато четях "Героите на Олимп" буквално изчезнах от лицето на земята за няколко дни. Да изляза навън с приятелите ми, никакъв шанс.

3. Летен плажен бар: Най-динамичната и пълна с обрати книга, заради която би избрал да прекараш вечерта вкъщи, вместо да излезеш с приятели.
Не трябва да казвам това, защото приятелите ще искат да ме убият, ама наистина съм отказвала среща с приятелите си, за да остана и да чета. Перфектен пример е поредицата "Героите на Олимп".

4. Лeтен road trip: Книга, която чете в колата по време на път/ по време на ваканция.
Леката и приятна книжка "Моята прекрасна книжарница", услади пътя ми, но честно не го направи незабравим.

5. Студена лимонада: Книга, чието начало не хареса, но в която постепенно се влюби.
"Часът на чудовището" в началото не ме грабна, първите няколко страници не ми харесаха и ми се сториха дори странни, но не се предадох и в последствие се влюбих в книгата.

 6. Охлаждащ Starbucks: Книга, подходяща повече за студени пролет, есен или зима.
Хмм не знам може би "Парченца от нашият живот"?

7. Слънчево изгаряне: Книга, която прочете през лятото и определено не ти хареса.
"Под този мъж" беше пълно разочарование, една я прочетох.

8. Слънчасване: Книга, от която очакваше повече и ти беше трудно да завършиш.
"Бай Ганьо" определено е книга, за която мислех, че ще ми хареса повече, но уви не.

9. Диня и пъпеш: Книга, която ти разкри сочни тайни и те остави без думи.
Какво мога да кажа обичам К. Клеър и нейния герой Магнус Бейн за това"Хрониките на Магнус Бейн" ми хареса толкова много и ме остави без думи.

Източник.
10. Дъжд и хамак: Любимият цитат, който прочете и който те кара да философстваш.

„Нищо не престава да съществува. Енергията не се губи, само изменя формата си. Хората, които обичаш, хората, които си загубил, ще продължават да съществуват, докато съществува и вселената."   -  „Илумине“ – Ейми Кауфман и Джей Кростоф

11. Златно слънце: Най-слънчевата, усмихната и лятна корица, на която попадна.
Ъъъ "Лятото на неудачниците"? Май това лято не съм попадала на чак толкова много летни корици.

12. Лятна любов: Книга, която би препоръчала отново и отново, заради емоцията, която носи.
Пфф цялата поредица "Героите на Олимп",  прекрасната "Илумине" и "Гневът и зората"

13. Залезът на лятото: Книгата, с най-красивия финал.
За мен красив финал е равен на щастлив финал (и по точно финал, които е какъв искам) за това определено финала на "Ейнджъл" се вписва в тази категория.

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

books99 Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang