събота, 24 септември 2016 г.

Back To School Tag

Благодаря на  Памела   

1.Кой клас/курс си?
Тази година съм 11 клас, но вече се почнаха въпросите от типа какво ще учиш, къде, каква матура ще държиш и така нататък. Винаги отговарям едно и също: Не знам! Защото наистина е така имам чувството, че през пет минути си променям мнението. 

2.За какво се вълнуваш/притесняваш относно предстоящата учебна година?
Не мисля, че има кой знае колко да се притеснявам за тази година, догодина със сигурност, но тази не. Пфф кога залъгвам сигурно ще се притеснявам за милион неща.

3.Любимата част от подготовката преди училище/университет?
Обичам да си купувам тетрадки и химикалки като всички останали. Обожавам да обикалям и да си търся красиви тефтери, после през цялата учебна година ги пазя като очите си и гледам да пиша колкото се може по-хубаво. 

4.Какво мислиш за училището и класа си/университета и групата си?
Училището ми  си е училище. Всъщност имам огромен късмет, защото класа ми е пълен с готини хора. Да вярно е, че не със всички се разбирам перфектно и с някои не съм особено близка, но въпреки това сме задружни. И често с ръка на сърцето мога да кажа, че класа ми е пълен с откачалки.
П.С Аз съм една от тях. 


5.В колко часа ставаш за училище/университета?
Пфф. Мразя да ставам за училище, защото това означава, че трябва да ставам в 6:40. Тази година вече започваме от 8, но пак ми се струва рано.

6.Старателна ученичка/студентка ли си?
Определено да. Чувствам угризения ако отида на училище без да си погледна работите за деня. Не мога, знам, че съм зле, но това е положението. 


7.Раница или дамска чанта?
Раница. Не разбирам момичетата, които насят дамски чанти, как за бога побират всички. Аз в раницата не мога да събере всичко и понякога се оказва, че не мога да си взема книга, пък камоли ако бях с чанта.  

8.Стил на обличане в училище/университета?
В моето училище нямаме униформи и това от една странна е гадно, защото някои ходят като *......* Аз се обличам, зя да ми е удобно в дрехите ми. По принцип с дънки, тениска, блуза, къси гащи или рокля. Зависи от времето, но най-важното е да ми е приятно с дрехите. 

9.Интересен/забавен спомен от училище/университета?
Те са толкова много, че не е за вярване. Това е вторият ми клас и минали и сегашния ми клас са невероятни, пълни откачалки. 

10.Кого тагваш?
Останали ли някой не тагнат? Ако има да се счита като такъв. 

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

books99 Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang