петък, 2 септември 2016 г.

August Wrap up

Здравейте, хора! Как сте чувства зареди наближаването на училището и кроя на лятото? Аз съм в явна депресия и отказвам да повярвам, че лятото мина. Съжалявам, че напоследък никаква ме нямаше ама имах технически проблеми (добрият ми стар компютър бе не ремонт, а от телефона можех само да гледам), но както и да вече съм и тук и е време за месечната равносметка от страна на прочетените книги. С ръка на сърцето заявявам, че този месец бе доста успешен от странна на книгите, с 13 прочетени книги. Изобщо не е малко числото, но за жалост като почне училището не ми се вярна да мога да достигна тази бройка, но какво да се прави. И така да започвам.

1. "Аз, вещицата" - Дебора Харкнес
Една малка (ако за вас книга от 650 страници е малка де), изключително интересна, вълнуваща и зарибяваща книга, това е "Аз, вещицата". Доста отлагах книгата, но когато я започнах, набързо се я приключих, набързо се влюбих в героите и до такава степен се зарибих по книгата, че нямам търпение за продължението. (Ох дано да пристигне скоро)
Ревюто на книга тук.
Дадох и 5/5.

2. "Златният мост" - Ева Фьолер
Втората книга от Фьолер за пътуването във времето също като първата е красива и завладяваща и дори мога да кажа, че за мен тя е по-добра от първата. И в тази като предходна имаше комични моменти, имаше изненади и обрати, предателства от най-неочакваните места и приключения. Книгата ме накара да се смея и ядосвам, да се беснея и милея за героите.
Ревюто и тук.
Дадох и 4/5.



3. "Под игото" - Иван Вазов
Обичам тази книга! Мразя тази книга! Имам нужда от прегръдка! Защо трябваше да свършва така? За Бога не можеше ли по друг начин?
Ох добре, въпреки че книгата е от списъка за задължителна литература (а аз ненавиждам тези списъци зареди проклетата дума "задължителна") и че поне за мен се четеше бавно ми хареса ужасно много, защото тя все пак разказва част от историята на нашата страна. И да с помощта на литературните средства, с помощта на измислицата Иван Вазов разказва за един от паметните моменти в българската история, един от най-героичните моменти, когато хората се борят за своята свобода.
Естествено и дадох 5/5.

4. "Този мъж" - Джоди Елън Малпас
Имах големи очакванията за книгата и аз не знам защо, но си мислех, че ще ми хареса значително повече. Голяма заблуда. На пръстите на едната си ръка мога да изброя нещата, които ми харесаха в книгата, а за тези, които ме раздразниха няма да ми стигнат пръстите и на двете ръце. Не ми хареса как се разви историята, не ми хареса, че голямата тайна бе толкова очевидна и най-вече не ми харесаха проклетите герои. Това е най-големият ми проблем. Героите! Тяхното поведение, начина по който са изградени ни най-малко не ми допадна. Честно намирам книгата за една малко по-добра версия на "50 нюанса сиво".
Дадох и 2/5.
П.С. Само аз ли си мисля, че Джеси крие противозачатъчните на Ава с откачената идея тя да забременее и никога да не го напусне. Имам такова предчувствие.

5. "Хрониките на Магнус Бейн" - Касандра Клеър
Обичам тази книга! Обичам Касандра Клеър! Обичам Магнус и Алек! И за Бога само как Обичам Уил!
И така, тази прекрасна книга разказва моменти от живота на така прекрасния и незабравим Магнус Бейн, тя ме накара да се забавлявам с пълна сила на щуротиите на героя, да се смея до полуда и задоволи част от интереса ми относно живота на Магнус. Често прекалено много се наслаждавах на тази книга.
Ревюто и тук.
Дадох и 5/5.

6,7,8,9,10. "Героите на Олимп" - Рик Риърдън.
Дам най-после дойде редът и на тази поредица на прекрасния чичо Рик. От чист инат отлагах прочитането и и не питайте защо и аз не знам, но вече не издържах. Буквално прочетох петте книги за няма и седмица. Свършвах едната книга влизах в Goodreads давах си оценката, отбелязвах, че чета следваща и наистина започвах да го правя. Не можех да се спра. Изчезнах от лицето на земята за няколко дни, приятелите ми пишат да изля, аз им казвам, че ме боли нещо (не че се връзваха много добре си ме знаят). Не можех да спра да се наслаждавам на любимият ми полубог Пърси, на умната Анабет, на смелият Джейсън, на добрата Пайпър, забавният Лио, силната Хейзъл, милият Франк, издържливата Рейна, мрачният, но добър и истински Нико и естествено на дръзкият треньор Хедж. За тези пет книги се влюбих още повече в старите герои и заобичах истински новите. Нямаше как просто да не харесам книгите, нямаше как да не хареса приключенията на героите и това как от група непознати те станаха непобедим отбор.
Публикация за поредицата ще намерите тук.
Дадох и на петте книги 5/5.


11. "Под този мъж" - Джоди Елън Малпас
Често пълна трагедия. Тази книга за мен беше пълна простотия, та аз съм чела по-добри фенфикшъни. Не се шегувам, почти нищо не ми хареса, нито ми хареса как се разви историята, нито пък се подобри мнението ми за героите и техните смотани взаимоотношения. Та то мнението ми за тях стана още по-лошо.
Дадох и 1/5.

12. "До този мъж" - Джоди Елън Малпас
Сигурно се питате защо реших да прочета и последната книга от поредица, като се и в предвид колко лошо е мнението ми за предходната книга нали? Е отговора е лесен не мога да оставям недовършена работата, като съм почнала нещо трябва да го довърша и често искам да разбера дали има някакво подобрение. И така дам мога да кажа, че тази книга бе по-хубаво от предходната, но определено не бе нищо особено и не подобрявам мнението ми за поредицата. Героите пак ме дразнеха ужасно много, пък да не говоря за "тайните", които бяха разкрити в книгата. Знам, че някои хора са харесали книгите и съжалявам, ако мнението ми ги обиждам, но това е.
Дадох и 2/5.
П.С. Бях правя за това, че Джеси крие хапчетата на Ава, за мен това е просто отвратително.

13. "Сърца за разбиване" - Али Новак
Прекрасно лятно четиво, което изгълтах за няколко часа, защото не можех, не исках да отделя поглед от книгата. Али Новак е написала лека и приятна книга, която да не е с кой знае колко оригинална тематика и може да се каже, че е доста предвидима, но въпреки това ми хареса и то много, изпълни ме с топлота.
Ревюто и тук. (скоро)
Дадох и 5/5.


Е това е вече мога пак да влизам в леглото и да се самосъжалявам, че скоро тръгвам пак на училище. Шегувам се всъщност излизам с приятели.      

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

books99 Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang