сряда, 10 август 2016 г.

Ruler of Books Tag

Здравейте! Как сте? Как върви лятото ви? 
Благодаря на Melly c, че ме е тагнала в този интересен таг! Отдавна не съм правила тагове и вече изоставам. Да не ви говоря за черновите ми, повечето от тях са само от  недовършени тагове. Е да се захващам за работа.

1. Коя книга бихте накарали всеки да прочете?
Ол толкова са много! Залагам на "Проклятието на тигъра". Все пак накарах една от най-добрите ми приятелки освен да я прочета, а и да се влюби в нея и със същата страст и нетърпение да чака проклетата трета книга като мен!

2. Какво бихте премахнали от оформлението на дадена книга?
Труден въпрос! Оф много бих искала всички книги да са с еднаква височина, ужасно трудно е да се подреждат книгите, когато са с различна височина, особено за хората, които нямат достатъчно място (а всеки които обича книгите, в един момент остават без място)

3. На кой автор бихте възложили да ви напише каквато и да е книга?
И финалистите са Рик Риърдън и Касандра Клеър. Много оспорвани конкуренте. И победителят е: И двамата? Не може? Ами тогава айде чичо Рик. Ама само този път.

4. Коя книга бихте изпратили в мазето на библиотеката?
И аз искам да кажа "50 нюанса сиво", но нямам самите книги, за това казвам "Здрач" и наистина поредицата стой на най - закътаното място в библиотеката ми.

5. Кой дизайнер на корици/илюстратор бихте искали да ви направи стенопис?
Стоян Атанасов разбира се! Няма да откажа и Милена Ковачева. (само аз ли на този въпрос погледнах любимите си корици, за да видя, кои са техните създатели?)

6. Чие лице на герой бихте сложили върху монета?
Хмм! На монетите по принцип стоят важни и значими личност, в държавите, които са монархии стои лицето на дадения монах по тази логика стигнах до Максън "Изборът" - К.Кас.
Невероятна логика нали?

7. Коя книга би спечелила наградата „Владетел на Книгите 2016”?
Амааа, че сложно! Казвам "Вестители", защото книгата е невероятна, вълнуваща и.....!

Е това е за финал тагвам Елена,  Кая и Юли

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

books99 Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang