сряда, 31 август 2016 г.

Kisses in books - Част 2

Ето я и следваща част от тази поредица от публикации, доста се забавих с нея и съжалявам за това. Тук ще поместя първите целувки от две невероятни поредици с обща тематика, а именно пътуването във времето. Обичам поредицата на Керстин Гир и връзката, която тя е създала между Гидиън и Гуен. Зареди тази поредица започнах и тази на Ева Фьолер, чиито герои съща са ми любимци. Наскоро прочетох и втората книга от поредицата на Ева "Златният мост" и тя още повече ме обеди какви големи сладури са Себастиано и Ана, а преди няколко седмици излезе и третия, последен филм по поредицата на Гир за това вече е време и за тази публикация. 

- „Гондолата на времето“ - Ева Фьолер - Себастиано и Ана.

„- Ана, много се радвам да те видя отново. - Погледите ни се срещнаха. Изведнъж дишаните ми стана трудно. Той стоеше твърде близо до мен.
- Нямам чисти дрехи - казах отчаяно. - Може да се каже, че съм останала без пукната пара и смърдя до небесата.
Вместо да отговори, той ме притегли към себе си и ме целуна. Когато усетих устните му върху моите, ми мина през ума, че сигурно всеки момент щеше да припадне от миризмата на тялото ми. Но не става нищо подобно, вместо това той ме целуваше все по-настойчиво и аз спрях да мисля, и отвърнах на целувките му, изпълнена със страст.“

- „Рубиненочервено“ - Керстин Гир - Гидиън и Гуен.

„- Спомняш ли си, когато в каретата говорехме за магията на гарвана?
....
- Ти  каза, че не бих могла да съм надарена с магията, защото съм едно съвсем обикновено момиче. От типа, каквито познаваш с хиляди. Които ходят до тоалетната само на групички и одумват Лиса, която..
 Той постави ръка на устните ми.
- Знам какво съм казал - Гидиън отново се бе надвесил към мен. - И съжалявам.
 Какво? Седях като ударена от гръм, неспособна да помръдна или дори да дишам. Пръстите му внимателно докоснаха устните ми, галеха брадичката ми и се придвижиха нагоре към слепоочието ми.
- Те не си обикновено, Гуендолин - прошепна той и започна да прокарва пръсти през косата ми. - Ти си напълно необикновена. Не ти е необходима магията на гарвана, за да си нещо специално за мен.
 Лицето му се приближи още повече. Когато устните му докоснаха моите, затворих очи.
Добре. Май сега щях да припадна.“

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

books99 Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang