понеделник, 1 август 2016 г.

July Wrap Up

Здравейте, хора! Как сте? Как върви лятото ви? Моето за сега е чудесно, особено като се има в предвид, че няма нужда да ставам рано!(проблема само е, че така си проспивам деня, ама поне ми е добре) Юли месец бе доста продуктивен от страна на книги. Участвах в два книжни маратона, а именно Българския книжен маратон и BookTube-a-Thon, но за жалост и в двата не успях да завърша успешно, но се радвам, че все пак участвах в тях.
През месеца прочетох 12 книги, което изобщо не е малко, но естествено бройката не е важна, а качеството.

1. "Гневът и зората" - Рене Ахдие
Тази книга е едно истинско съкровище, тя е моето бебче към което съм сигурна, че ще се връщам отново и отново. Имам чувството, че всеки един човек трябва да прочете тази книга, всеки един трябва да я оцени и заобича, защото тя не заслужава нищо по-малко. Това е книга за любовта, за смелостта, саможертвата и дори за отмъщението.
Подобието ми на ревю към книгата тук.
Дадох и 5/5.


2. "Океанът в края на пътя" - Нийл Геймън
Това е третата книга на Геймън, която чета и е любимата ми негова. Това е книга разказваща за миналото, разказваща една необикновена история и както всяка друга на автора и тази ме накара да се обръщам назад и да се чудя дали някой ме наблюдава. Книгата ме завладя още от началото и ме прати в света на спомените.
Дадох и 4/5.


3. "Лятото на неудачниците"- Галин Никифоров
Не мислех, че тази книга ще ми хареса. Защо? Защото е написана от българин. Явно още не съм преодоляла съмненията ми към българското творчество, колкото и хубави български книга да чета, още не мога напълно да се отделя от съмненията ми. Но все пак книгата ме изненада с различния начин по които е разказна историята, с начина на изграждане на героите и зареди това книгата ме спечели на своя странна. Книгата представя живота на група приятели, група от неудачници, които преживяват върхове и множеството спадове през живота си.
Дадох и 4/5.

4.  "Христо Ботев: Поезия и Публицистика"
Обичам стихотворенията на Ботев. Те винаги са били едни от любимите ми, особено "Хайдути" и "На прощаване" (та аз почти ги знам наизуст). Публицистичните му текстове от друга странна не ми харесаха особено, но аз съм си виновна, защото не им дадох наистина шанс.
Дадох и 5/5.





5. "Чудовищен" - Алекс Флин
Една модерна версия на любимата ми детска приказка, а именно "Красавицата и звярът". Книгата е забавна, интересна и лека, но не е нищо невиждано до сега, не е нещо неповторимо и завладяващо, което да ме накара да стоя будна доста след края и.
Дадох и 4/5.

6. "Ключът на Блекторн" - Кевин Сендс
Това е книга за търсенето на истината и възмездието, книга разказваща една интересна и вълнуваща история за едно момче, неговия най-добър приятел и техните приключения по пътя на една ужасяваща тайна, това е книга за едно красиво и силно приятелство, което всеки един от нас иска да има, защото то е приятелство, което проблемите не го разрушават, а засилват.
Ревюто и тук.
Дадох и 5/5.



7. "Илумине" - Ейми Кауфман и Джей Кристоф
Обичам тази книга, обожавам я! Тя е едно космично приключение, една драма, една книга разказана по необикновен, но неповторим начин това е "Илумине". Няма как да не се влюбите в тази книга, няма как да не заобичате героите в нея. Невъзможно е! Наистина хора не се шегувам трябва веднага да прочетете тази книга, защото си заслужава всяка проклета минута. Ревюто и тук.
Дадох и 6/5. (и да няма правописна грешка)



8. "Играч първи, приготви се"- Ърнест Клайн.
Още една чудесна книга този месец. Явно съм извадила късмет. Тази книга ни праща в едно бъдеще, в което човечеството живее най-вече в една виртуална реалност наречена ОАЗИС, която се явява бягство от гадната и жестока действителност. Първоначално виртуалния свят е най-важното нещо в живота на главния герой, но постепенно героят стига до извода, че човек може да бъде истински щастлив само в действителността. С лекия и приятен начин на разказване, с интересната си история и герои, книгата се превръща в истинско бижу за мен.
Ревюто и тук. (тези дни)
Дадох и 5/5.

9. "Часът на чудовището" - Патрик Нес
Не обичам да плача  и не го правя особено често, аз съм като кана с вода, водата постепенно се натрупва и в едни момент прелива и сълзите протичат, но тази книга ме разрева, направи чувствата ми на каша. Патрик Нес се заигра с една от най-тънките струни на сърцето ми и след края на книгата не можах да одържа сълзите си.
Дадох и 5/5.

10. "Ейнджъл" - Джос Стърлинг
Най-после прочетох и тази книга от така любимата ми поредица за савантите, бях забравила колко много обичам този свят, колко много обичам братята Бенедикт и колко лесно мога да се потопя в историята написана от Стърлинг. За изключително кратко време прочетох това съкровище само за няколко часа вече я бях завършила, нищо, че това означаваше, че стоях будна до три сутринта, колкото и да ми се спеше не можех да я оставя.
Дадох и 5/5.


11. "Моята прекрасна книжарница" -  Петра Хартлиб
Една сладка и лека книга за любителите на книгите, за хората обичащи уютните книжарници и добродушните и мили книжари. Много харесах книгата, но не можах да се потопя в нея и да я заобичам, а това е толкова жалко.
Дадох и 4/5.


12. "Парченца от нашия живот"- Хелън Дънбар
Това не е лека книга, не е книга, която няма да те накара да  мислиш за тъжни неща напротив, но въпреки тъгата, която носи книгата,  тя също ни разказва, че човек може да се справи с болката от загубата, може да намери сила в себе си и да намери начин да живее с болката, да продължава да помни любимия човек, но пак да продължи живота и да намери светлина и надежда.
Ревюто и тук. (скоро)
Дадох и 4/5.  

Е това е. Надявам се и август месец да е така продуктивен. Приятен ден!

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

books99 Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang