неделя, 14 август 2016 г.

„Златният мост“ – Ева Фьолер

Всичко в живота на Ана е идеално. Вече повече от година заедно със Себастиано изпълняват опасни мисии, пътувайки в миналото. Но един ден тя получава обаждане, в което й съобщават, че той е заседнал в миналото – и по-точно в Париж, през XVII век. Ана незабавно трябва да отиде при него и да му помогне да се върне в настоящето. Без колебание тя се отправя на опасното пътешествие, но когато открива Себастиано, установява, че е изправена пред един малък проблем: той се мисли за мускетар и не помни нито нея, нито времето, от което идва. И не стига това, ами и обстоятелствата принуждават двамата да се изправят един срещу друг. Ще успее ли Ана да помогне на своя любим да си възвърне паметта и да изпълнят мисията си, или той завинаги ще остане изгубен в миналото?

„Само свободният дух взема правилните решения.“

 „Златният мост“ от Ева Фьолер е една прекрасна книга за пътуването във времето, книга, която разказва за едно приключение, за силата и смелостта у хората, за тяхната доблест и за силата на любовта.
Втората книга от поредицата на Фьолер също като предходната е вълнуваща, разказана увлекателно и завладяваща, караща ме с нетърпение да разлиствам всяка следваща страница.
Разбрах, че книгата ми е харесала толкова много, след като затворих последната и страница и глупавата усмивка на едно чисто и истинско щастие се появи на лицето ми. Усмивка, говореща, че току що съм приключила прекрасна книга, която ме накара да се засмея и да изживее едно вълнуващо приключение.

„Номерът с измислянето на истории се състоеше в това, да се държи на версията, дори и да имаше толкова празноти в нея, колкото дупките на швейцарско сирене.“

В книгите на Ева Фьолер обичам това, че миналото не бива идеализирано, нещата биват представени такива каквито са били, дори това да значи, че на читателя е разказано как хората хвърлят на улицата отпадъците от една от биологичните си нужди.
Явно е запазена марка на авторката и лошият в историята да се окаже най-неочаквания човек. И в тази книга предателства имаше на всеки ъгъл и дори за някои имах шестото чувство, че ще станат, знаех, че на дадения човек му намирисва работата, но за други нямах и най-малката представа. Ева пише така, че читателя да остане с отворена уста, когато в крайна сметка се разясни ситуацията (ама често някой да е очаквам "дядото" на Мари, Анри или Хенри или там както се казваше да е лошият?). Забавното в начина на писане на авторката е, че ей така между другото в репликите на героите вмята неща от реалността, така да се каже неща от моят живот, които ме карат да се смея с цяло гърло.

„Всъщност кои сте вие, старите? Откъде идвате? Да не сте нещо като боговете на Олимп? Като при Пърси Джаксън?“

Признавам си, че книгата не ме грабна в началото, но продължих да чета и неусетно установих, че съм преполовила книгата, зачетох се в историята на Ана и Себастиано, не намирах нужда да отделям очи от книгата.

„Любовта често е по-силна от разума, Ана. Сляпа е за опасностите.“

Като споменах тия двамата, няма как да не кажа, че ги обичам. Себастиано и Ана още от първата книга ми харесват ужасно много като двойка и в тази докато Ана се опитваше да върне спомените на Себастиано ми се сториха още по-сладки, хареса ми колко силна е връзката между тях, колко чиста и искрена е тя и най-вече, че каквото и да ставаше тя не се разруши.

„Но за истинската любов нито един залог не беше достатъчно висок.“

И аз като Ана съм пълна с въпроси относно старите. Имам толкова много въпросителни и често вече малко губя търпение и се надявам искрено в третата книга и последна от поредицата всичко да бъде изяснено.
Сега няколко думи за невероятната корица. Хора наистина е прекрасна. Искрено и чисто съм влюбена в тая красота. Обичам и корицата на първата книга, но тази още повече.

 „Златният мост“ е вълнуваща, интересна и красива книга разказваща ни за едно приключение в далечното минало, говореща ни за силата на хората, за тава, че когато любимият е в беда човек оставя всичко и отива да му помогне. С детска радост и удоволствие разлиствах страниците на книгата. 

Благодаря на издателство Ибис за предоставената възможност.     

2 коментара:

  1. Хей! Страхотно ревю! Аз тъкмо я започнах ^^

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря! Дано и на теб да ти хареса толкова много колкото на мен.

      Изтриване

 

books99 Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang