петък, 1 юли 2016 г.

June Wrap Up

Не мога да повярвам, че учебната годината свърши, най-после съм в лятна ваканция и се
надявам тя да бъде незабравима. Месеца ми изобщо не беше лек, трябваше да уча много за изходните, за да не се проваля точно накрая, а и започнах работа за това месеца ми не беше особено продуктивен от страна на книги. Но всичко приключи, завърших учебната година с отличен успех (малко се хваля, но все пак 6,00 не е незначително нещо) и сега само трябва да жонглирам с работата, срещите с приятелите ми и събирането на хубави спомени и книгите.
През месеца прочетох 6 книги от които 2 са от задължителната литература за десети клас и една, която препрочитам.

1. „История славянобългарска“ - Паисий  Хилендарски
Всеки е чувал за тази книги, всеки българин трябва да се гордее с книгата. Тя си заслужава прочитането, бих я прочела дори това да не бе задължително. (дори ако не беше темата ми за класното по литература свързана с нея)
Дадох и 4/5.

2. „Приказки за размисъл“ - Хорхе Букай
Това я книгата, която препрочетох този месец, не мислех отново да го правя, но останах в задънена улица или трябваше да не правя нищо докато се появи работа и да гледам с празен поглед, или да чета нещо. Познайте какво избрах? Книгата не е лоша, даже е интересна, кара читателя да се замисля върху разказаните истории. Но не е от книгите, които искам отново и отново да ги чета. Тогава защо я прочетох ли? Защото бях в кофти ситуацията да имам само нея на телефона.
Дадох и 3/5.

3. „Кралицата на Тиърлинг“ - Ерика Йохансен
Книгата е начало на една трилогия, която с интерес ще проследя до края и, защото проклетата история ми хареса, начина и на разказване ми допадна много, а и част от героите ми харесаха. Книгата определено си заслужава, защото е интересна, завладяваща, пълна с магии и тайни.
Ревюто и тук.
Дадох и 4/5.

4.  „Целувка за Ана“ - Стефъни Пъркинс
Въпреки чудесните отзиви за книгата, аз си имах своите съмнения, не мислех, че книгата ще ми хареса кой знае колко. Каква заблуда само?
Книгата ми хареса ужасно много и как иначе. Тя представлява интересна история разказана по лек и забавен начин, а героите в нея са прекрасни. Една невероятна комбинация. Да не споменавам мястото на действието, ненадминатия, вековен , невероятен Париж с неговата вълнуваща история и множество забележителности. Книгата си заслужава и не правете същата грешка като мен да я отлагате зареди корицата.
Дадох и 5/5.

5.  „Изворът на белоногата“ - П.Р. Славейков
Една кратка, но красива творба на талантлив български писател.
Дадох и 4/5.

6.  „Железният изпит“ - Холи Блек и Касандра Клеър
Това е книга изпълнена с магия и приключения, книга, която не можеш и не искаш да оставяш, защото си се вживял прекалено много в нея.  Касандра Клеър е невероятна писателка с всяка една своя книга го доказва, а вече знам и че Холи Блек не изостава много. Тази книга е дело на съвместната им работа и говори колко добре двете писателки са се сработили.
Ревюто на книгата тук (когато го завърша най-после)
Дадох и 5/5.

Както обикновено се надявам юли месец да е много по продуктивен особено с участието ми в БКМ. А вие ще участвате ли в маратона? Информация за него можете да намерите тук.

2 коментара:

  1. Пожелавам ти невероятно лято с хубави моменти. Дано работата ти харесва и намираш време да се забавляваш, а и да четеш достатъчно. :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти! Надявам се и твоето лято да е незабравимо!

      Изтриване

 

books99 Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang