събота, 16 юли 2016 г.

BookTube-a-Thon 2016

Здравейте хора! Остават още два дни от Български книжен маратон и аз малко изоставам с книгите, но се надявам да го приключа успешно. Както си личи от заглавието днес съм тук, за да ви съобщя за моето участие в друг маратон, а именно BookTube-a-Thon. Миналата година за първи път участвах в този така популярен маратон и с радост ще участвам отново. 

Тази година маратона започва на 18 юли и завършва на 24 и да правилно сте разбрали той започва точно след края на БКМ. С участието ми и в този маратон може малко да надхвърля възможностите ми, но какво да се прави. 
Надявам се този маратон да завърша с успех, но ако не стане, важното е, че все пак участвам. Надявам се и вие да се присъедините. 
Тази година категории са: 

1. Книга, която има жълто на корицата. 
За тази категория съм си избрала една не особено малка книжка, а именно "Играч първи приготви си" - Ърнест Клайн. 

2. Да четеш само след залез. 
Още като разбрах за тази категория се замислих за някоя по страшна книга и веднага се сетих за една, която започнах, но така и така не завърших, книгата е "Жената в черно"-Сюзън Хил. Представям си как прочитам книгата и в малките часове на нощта си пускам и филма, за да е по-силно преживяването и да не мога после да спя де. (Хм сега се замислих, че не помня от къде ми е книгата. Знам, че никой не ми я е подарявал, а и нямам спомен да съм си я купувала. Странно.)

3.  Книга, която откри благодарение на BookTube.
За тази категория имах много възможности, но в крайна сметка реших да бъде "Часът на чудовището" - Патрик Нес. Досега не съм чела нищо на Нес, а съм чувала ужасно много хубави неща и вече е време да прочета нещо негово. (ъъ скоро нямаше ли да има и филм по книгата?)

4. Книга от любим автор. 
И за тази категория имах голяма избор (което е хубаво. Нали?) Прекалено дълго отлагах прочитането на "Ейнджъл" - Джос Стърлинг и вече времето и дойде. И честно казано нямам търпение да се потопя отново в света на савантите. 

5. Книга по стара от теб. 
Признавам иска ми се да избера книга от задължителната литература за 11 клас, но няма да го направя, защото има книга, която не съм прочела още от тази за 10 клас, а именно  "Българи от старо време" - Любен Каравелов  за това съм си намислила вече да я прочета. 

6. Прочети и изгледай адаптация по книга. 
Ако не успея да прочета книга за всяка категория лесно мога да убия два заека с едни куршум като препокрия и тази категория с "Жената в черно", но все пак съм си избрала и отделена книга и тя е "Аз преди теб" - Джоджо Мойс. Това е книга, която искам да прочета отдавна, а и наскоро излезе и филма по нея, а него просто няма как да не го гледам като се има в предвид, че участва Сам Клафлин. 

7. Прочети седем книги. 
За тази категория вече ще прибегна към задължителната литература, че да намаля малко размера и и мисля да прочета "Чичовци" - Иван Васов.

Е това е. Седем дни седем книги. 168 часа 1811 страници. Стискайте ми палци да успея.  

4 коментара:

  1. Амбициозен списък за четене. Пожелавам ти много успех с него <3

    ОтговорИзтриване
  2. Много интересен списък. "Играч първи, приготви се" и "Часът на чудовището" са прекрасни и много се надявам да ти харесат. Колкото до втората, филмът излиза през октомври тази година. Пожелавам ти успех другата седмица и ще чакам отзиви за книгите! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря! Дано да успея да прочета всички книги (но честно казано не ми се вярна) и определено ще има няколко ревюта.

      Изтриване

 

books99 Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang