четвъртък, 21 юли 2016 г.

БКМ - Равносметка

Здравейте, хора! Как сте? Участвахте ли в БКМ, а сега и BookTube-a-Thon?
Днес съм тук да ви представям моята равносметка за това как съм се справила с Българския книжен маратон. Тук ще намерите публикацията, с която съобщих за участието ми в маратона. И идва ред за резултата.
Барабани моля..... И резултатите се изчисляват.... И аз съм се провалила.
Трябваше да прочета седем книги, а аз прочетох само четири. Тъпо ми е, че нещата се случиха така, но имам си оправдание!
Маратона започна чудесно. Първите дни всичко си вървеше по план.
Първия ден на бързо прочетох чудесната книга на Нийл Геймън "Океанът в края на пътя", книгата меко казано си я бива и дори ми е любимата от всички негови, които съм чела досега.
Вторият ден трябваше да прочета книга от български автор и за целта прочетох "Лятото на неудачниците" - Галин Никифоров, книга, която изобщо не бе толкова лошо колкото очаквах и всъщност я препоръчвам.
Третия ден прочетох "Чудовищен" - Алекс Флин модерна версия на любимата ми детска приказка "Красавицата и звяра" и зареди това книгата ми хареса, въпреки нейните недостатъци.
Четвъртия ден дойде редът и на "Ключът на Блекторн" - Кевин Сендс, книга, която ужасно много ми хареса и ревюто и можете да намерите тук.
Петия ден бе деня, в които всичко отиде на опаки. Трябваше да прочета "Стъклените книги на крадците на сънища" - Гордън Далкуист и тази книга уби брутално всякакво желание за четене. Просто не можех. Предпочитах да гледа тъпо в стената вместо да чета книгата, а това абсолютно винаги е знак, че трябва да оставя книгата. И така и направих, но вредата вече бе нанесена. Чак в неделя влязох отново в релси и довърши "Илумине" едно бижу, чието ревю съвсем скоро.  
 Въпреки че не успях да завърша маратона успешно се радвам, че участвах и имах роля в създаването му, защото е хубаво да си имаме и наш български маратон.
Това е от мен трябва да се връщам към четенето, че май няма да успея и да прочета всички книги и от  BookTube-a-Thon.

2 коментара:

  1. Не си сама, в момента и аз не знам до къде ще стигна с Booktube-a-thon, но е важно да ти е приятно докато четеш нови книги :) <3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много си права, винаги трябва да е важно дали ни е приятно.

      Изтриване

 

books99 Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang