събота, 11 юни 2016 г.

Mid-Year Book Freak Out Tag

Здравейте хора! Само на мен ли ми се струва, че този месец ще изцеди силите ми? Толкова  Кая за тага.
много класна, изходни и изпитвания, че направо е плашещо, а и започнах работа за това ви предупреждавам, че няма да ме има много. Благодаря на

1.Най – добрата книга, която си прочел/а досега през 2016.
Труден въпрос! Пфф кого заблуждавам? Няма как да не кажа „Лейди Полунощ“ - К.К.

2.Най – доброто продължение, което си чел/а досега през 2016.
„Търсеното на тигъра“ - К.Х. Тя е едно невероятно продължение. Тя ме съгради на ново след като предшественичката и ме разруши, само и само да ме остави в още по-плачевно състояние.

3.Новоиздадени книги, които искаш да прочетеш, но все още не си.
„Илумине“ - Ейми Кауфман и Джей Кристоф ми се струва интересна книга и определено ще я прочета в близкото бъдещ, която в момента ме гледа укорително, защото знае ще тя няма да бъде следващата.

4.Най – желани предстоящи издания през втората половина на годината.
Чакам с нетърпение да излезе „Чукът на Тор“ - Р.Р., третата книга от поредицата на К.Х, последната книга от поредицата за савантите на Джос Стърлинг и още милиард други.

5.Най – голямо разочарование.
„Обещавам ти провал“- Педру Шагаш Фрейташ. Имах очаквания за тази книга, мислех, че ще ми хареса, а тя ме приспа на това му се вика разочарование.

6.Най – голяма изненада.
„Самодива“ - К.З. Нямах кой знае какви очаквания за тази книга. Много исках да я прочета, поради очевидни причини, но не очаквах да ми хареса чак толкова много.

7.Любим нов автор (с дебютна книга или нов за теб).
Колийн Хоук. С ръка на сърцето и без капчица съмнение я поставям на въображаеми ми рафт с любимите автори.

8.Нов герой, по когото си падаш.
От къде да започна. Рен („Търсенето на тигъра“ - К.Х.), невероятни Джулиън („Лейди Полунощ“ - К.К.) и Игор („Вестители“- Ц.В.)

Източник тук.
9.Най – нов любим герой.
Двама са, но и двамата се превърнаха да изключително малко време мои любимци. Емаааа и Джулиъннннн („Лейди Полунощ“ - К.К.)

10.Книга, която те е разплакала.
Баш разплакала не, но да ме е разчуствала до такава степен, че да не мога да си поема въздух, ол да. „Проклятието на тигъра“ и „Търсенето на тигъра“ - К.Х. са точно такива книги.

11.Книга, която те е зарадвала.
„И заживели щастливо“ - К.Кас. Обичам поредицата на Кас „Изборът“ и това допълнително издание ме зарадва много.

12.Любима книга, превърната във филм, който си гледал/а тази година.
Не гледам чак толкова много филми напоследък, особено такива по книги. Сега се сещам само за Shadowhunters, който е сериал по поредицата на К. Клеър „Реликвите на смъртните“.

13.Любимо ревю, което си написал/а досега през годината.
Тази година имам доста любими ревюта, но най-скъпите за мен са тези на „Лейди Полунощ“  и „Търсенето на тигъра“

14.Най – красивата книга, която си си купил/а досега (или си получил/а).
За радост не е само една. „Лейди полунощ“, „Ангелско нашествие“, „Сезонът на злополуките“, „И заживели щастливо“ и още и още.

15.Кои книги имаш нужда да прочетеш до края на годината.
От къде да започна. „Аз още броя дните“, „Скритият оракул“, „Далече от безумната тълпа“, „Книжарница на колела“ и още толкова много други.

Тагвам: Нора, Юлия и Памела.  

П.С. Май доста си личи, кои книги наистина са ми харесала до сега през тази година. 

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

books99 Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang