събота, 18 юни 2016 г.

Какво правя, когато една книга ми стане любима?

Има книги, които като ги прочетеш започват да живеят за вечни времена в сърцето ти. Книги
към който се връщаш винаги. Имаш чувството, че ако всеки един човек от света, не прочете любима тази проклета книга, то светът няма да дойде отново на мястото си. (дам цитирам Джон Грийн)
Имам определени "традиции", които правя когато една книга ми стане истински любима, когато буквално съм обсебена от нея. И сега ще споделя някой от моите "традиции" и ако започнете да ме мислите за пълна откачалка не сте далеч от чистата истина.

1. Фона на десктопа ми, на телефона, на първата страница в Chroma е различна снимка от дадената книга, докато не дойде момента и друга книга не заеме мястото и. Когато ги видя си спомням чувствата, които съм изпитвала когато съм чела книгата.

2. На компютъра си имам специална папка за дадената книга пълна със снимки, за събирането на които съм отделила значително време на tumblr. Време, които за мен съм прекарала напълно ползотворно. 

3. Обичам музиката за това не мога да пропусна да си направя play list с песни напомнящи ми на книгата. 

4. Чета всякакви ревюто, постове и какви ли не други публикации, които намеря в интернет. Така по един начин разбирам как другите хора са се почувствали по време на прочета на книгата, какво мислят за нея, какво чувстват към нея.

5. Говоря непрекъснато за нея. Горките ми приятели, сигурно има моменти, в които искат да ме убият и заровят някъде, но не могат, защото знаят, че аз съм човека, знаещ къде може да се зарови труп. В мен са козовете. :D 

6. Представям си че съм на мястото на главния герой. Не ме винете имам голямо въображение и няма как да пропусна да извърша приключенията в книгата.

7. Препрочитам цялата книга или най-малкото любими моменти от нея, не веднъж, не два пъти..

Това е само малка част от не особено нормалните неща, които провя, когато се влюбя в една книга. Предполагам вече сте ми запазили място в някой лудница. Какво трябва да сложа в куфара си? Но преди да съм си тръгнала ще ви кажа една малка тайна, нормалните хора са скучни хора.
А вие как откачате, когато една книга ви влезе в сърцето и се настани за дълго там и дори няма изгледи някога да излезе от удобното си място?

4 коментара:

  1. Любимите ми книги си имат отделно рафтче, където си ги нареждам. След това ги пропоръчвам постоянно на моите познати. Също като теб, започвам да чета из нета, всичко за написано за тях и техните автори. :)
    P.S. Не си сама - много сме !

    ОтговорИзтриване
  2. СТРАХОТЕН ПОСТ !!! (с 3 удивителни!) Наистина много забавен и позитивен ♥ Честно си признавам, че се посмях на частта със закопаването ;дд Всеки си има своите странни навици - Аз например също съм пристрастена към откриването на картинки, колажи, ревюта, цитати и общо взето - всичко свързано с книгата, с която съм се заела ♥

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много ти благодаря! Хубаво е, човек да има странни навици, така той е по-интересен.

      Изтриване

 

books99 Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang