петък, 20 май 2016 г.

the otp book tag

Здравейте, хора! Как сте? Отново съм тук с таг. Дано да не ви е станало досадно от тях. Благодаря на Катерина, че ме е тагнала.
Съжалявам, че този месец едва, едва се вясвам не знам какво ми става. Чета бавно и нямам желание за писане. А имах такива големи надежди за май месец с всичките му почивки, но не явно съм по-продуктивна когато нямам много свободно време.

1. Непопулярна двойка, която харесваш?
Обожавам Кам и Ейвъри от „Ще те чакам“ - Дж.Л. Обичам Кам, към Ейвъри съм малко по-хладна, но когато са заедно ги харесвам толкова много, че не е за вярване.

2. Двойка, която не харесваше в началото, но сега харесваш?
Това е трудно, обикновено още в началото харесвам двойката в книгата. Но ще кажа Джем и Теса от „Адските устройства“ - К.К. Още от началото Уил ми стана любимеца, но в последствие започнах да харесвам и Джем и връзката му с Теса.

3. Двойка, която не харесваш?
Кала и Шей от „Нощна сянка“ - А.К. Не можех да ги харесам, колкото и добър и сладък да е Шей, аз винаги предпочитах другия главен герой в книгата Рен. И  дори не можех да си представя Кала и Шей като истинска двойка, не можех, не исках, няма значение.

4. Двойка, на която им е отнело твърде много време, за да се съберат?
Хмм ще кажа Клеъри и Джейс от „Реликвите на смъртните“ - К.К. Тези двамата преминаха през толкова много неща дори когато бяха заедно като двойка те не можеха да бъдат напълно заедно, защото все нещо им пречеше. Пък да не говоря, че чак в края на третата книга, най-после можеха да бъдат заедно без това да бъде ...ами гнусно.

5. Двама души, които не са обвързани в книгата/поредицата, но ти страшно много искаш да бъдат заедно?
Трудно, не съм се замисляла много по-този въпрос. Не знам. Свикнала съм с двойките както са в книгите и сърцето ми не ми дава да ги разделям.

6. Любим броманс (приятелство)?
От къде да започна, аз имам дори такава публикация, която можете да видите тук.
Но като се замисля имам две най-любими приятелства това на Рон, Хърмаяни и Хари от „Хари Потър“ - Дж.К.Р. и Уил и Джем от „Адските устройства“ - К.К.

7. Двойка, която харесваш в книгата, но не харесваш във филмовата адаптация?
Нямам си и на представа. Не мога да сетя.
 Може би Доминик и Кат от Shadowhunters. Обожавам Доминик, такъв сладур е, но за мен винаги Джейми Кембъл Бауър ще бъде по-добрият Джейс нищо, че е малко слабичък, а пък Кат е много красива, но сравнение с Лили Колинс не струва много.

8. Любима хомосексуална двойка?
Колко лесен въпрос. Естествено Магнус и Алек от „Реликвите на смъртните“ - К.К. Те са такива сладури.

9. Популярна двойка, която не можеш да харесаш, колкото и да се опитваш?
Катнис и Пийта „Игрите на глада“ - С.К. Не мога и не мога да ги харесам. Виновна. Какво да кажа Пийта просто не е моя човек, Гейл сега е нещо друго, да не споменавам Финик. Олл Финик.

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

books99 Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang