сряда, 4 май 2016 г.

Books make me happy

Книгите винаги са били моята утеха, моя пашкул, в който мога да се скрия винаги когато
реалността ми дойде прекалено много, когато просто искам да избягам малко от живота си, защото в дадения момент е просто нетърпим и искам малко щастие. Книгите са моето спасително въже. Има дни, които започват наопаки и с всеки изминал час стават още по натоварващи, скапани, психически и физически изцеждащи. В такива дни освен, че търся спасение в литературата, аз го търся в точно определени книги. Книги, които съм сигурна, че могат да ме изкарат от лисичата дупка, в която съм паднала. Три са книгите/поредиците, които са способни винаги да върнат усмивката на лицето ми, да пропъдят тъгата в очите ми и просто да ме направят щастлива.

Първо са книгите на Рик Риърдън. Цялото творчество на чичо Рик може да оправи настроението ми, но обикновено се нуждая само и единствено от Пърси. Честно не знам вече колко пъти съм чела книгите и не мисля, че някога ще ми омръзнат. Утешавала съм се с цели книги или само откази от поредицата. Не знам какво ме кара толкова често да се обръщам към поредицата. Добре де знам, те ме карат да се смея от сърце, карат ме без да се помръдвам от леглото да изживея невероятни приключения. В кризисни моменти се обръщам към тези книги зареди начина по който ме карат да се чувствам.

Идва ред и на „Ще те чакам“ - Джей Лин. Знам, че доста хора не харесват тази книга и намират в нея много недостатъци, но аз заставам плътно зад мнението си, че книгата е чудесна. Не мислете, че не виждам нейните недостатъци и че не бих искала да променя някои неща, не е вярно. Но тази книга ми е влязла под кожата, това е книга готова да ме дари с топлина и светлина, дори когато всичко друго около мен е чернилка и смразяващ студ. Ще ме запитат защо? И аз не знам точно, това е просто факт, непроменлива константа.

И последно, но естествено не по важност е „Хари Потър“ - Дж. К. Р. Положението трябва наистина да е лошо, за да се допра до Хари, обаче той безотказно помага. Всеки чел книгите за Хари знае какви емоции предизвиква тези книги, каква гама от чувства представлява тя. Зареди тази вихрушка се обръщам към поредицата, тя заличава или най-малко отлага проблемите и грижите ми.

Това са моите три спасителни важете, но които разчитам почти винаги. А вие, имате ли книги, които използвате като отдушник?  

2 коментара:

  1. Подкрепям мнението ти за Пърси и Хари - книгите за тези двамата винаги биха успели да оправят настроението ми!:)

    ОтговорИзтриване

 

books99 Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang