неделя, 24 април 2016 г.

The Quotes Book Tag

Благодаря на  Мери, че ме е тагнала в този интересен таг. Ако досега не сте забелязали, то сега
ще ви кажа, че съм доста на ти с цитатите и няма как да пропусна докато чета дадена книга да не си отбележа цитати и после да не ги препиша на компютъра. Това ми е нещо като хоби? Каквото и да е  правя го винаги и ми я приятно, а сега по същество.

1. Отвори книгата, която те въведе в четенето и напиши любимият си цитат от нея или просто първият цитат, който ти хване окото.
Книгата, която ме въведе в четенето е прекрасната първа книга от поредицата на Дж.К.Р „Хари Потър“

" Има неща, които хората не могат да преживеят заедно, без в края на краищата да не се заобичат взаимно, и едно от тях е да нокаутираш четириметров планински трол"

„Хари Потър и философския камък“ - Дж.К.Р.

2. Напиши любимият си цитат/цитати в този момент.
Ол той изобщо не е един, но все пак...

„трябва да се преструваме, че има надежда, защото може би ни е останала само тя.“

„Ангелско нашествие“ – Сюзън Ий

3. Цитат от любимата ти книга.
Ама сериозно? То да беше само една. Ще го променя на цитат от последната книга, която те отвя.

„-Искаш истината нали? Разбира се, че я искаш. Истината е винаги красива. Винаги. Но преди да настояваш за нея, трябва да си готов да я чуеш.“

„Самодива“ - Краси Зуркова

4. Цитат от любимият ти автор, който не е нужно да е от някоя книга, даже е препоръчително да не е.
Отново как точно да избера само един?

„-Каквото и да си физически - каза той,- момиче, момче, силна, слаба, болна или здрава…всичко това няма значение. Важно е това,което е в сърцето ти. Ако душата ти е на воин, значи си воин. Всичко друго е стъкларията, от която е направена лампата. Но ти си светлината вътре.“

„Ангел с Часовников механизъм“- Касандра Клеър

5. Отиди до рафтовете си и избери книгата, която съответства на номера ти в клас  (а ако не си ученик - номера на буквата, с която започва името ти).
Точно днес отново подреждах книгите си и сега седмата книга е прекрасната „Фенка“

„- Успя ли да се загубиш в библиотеката?
- Не, разбира се.
- Откъде се разбира? - отвърна той. - Аз винаги се губя в библиотеката. Всеки път. Дори си мисля, че колкото по-често ходя там, толкова повече се губя. Сякаш ме опознава и почва да ми прави номера. “

„Фенка“ - Рейнбоу Роуъл

6. Любимият цитат от края на книга.

„Навремето мечтаех да избягам от обикновения си живот, макар моят никога да не е бил такъв. Аз просто не съумях да забележа колко изключителен е той.“

„Домът на мис Пилигрим за чудати деца“ - Рансъм Ригс

Цитата от края на книгата ли беше? Тя в момента не е при мен и не мога да провея, но имам такъв спомен.

7. Вземи една random  книга и напиши първото изречение, което ти хване окото.

"- Тя да не би... да ме покани на среща?
Той отвратено сви рамене.
- Не знам и не ме интересува. С момичетата изобщо не можеш да бъдеш сигурен  за нищо. Предпочитам да се бия с дракони!"

„Досиетата на героя“ - Рик Риърдън

8. Цитат от книга, която четеш сега.

„Сигурна съм, че ако веднъж завинаги можех да обърна гръб на всички целуващи се хора, животът ми щеше да  е поне  с два процента по-щастлив.“

„Бухтичка“ - Джули Мърфи

9. Направи изречение от заглавията на книги (Ако е нужно може да се добавят частици, съюзи, предлози и да се сменя формата на глагола/думата).

Рубиненият кръг е изпълнен със сребристи сенки от огненото сърце, а златната лилия е омагьосана от индиговата магия на кръвните връзки.

10. Кой цитат би си сложила на чаша/тениска.

„чета повече книги отколкото е редно“

„Аз съм пратеникът“ - Маркъс Зюсак

11. Кой цитат те обижда.
Не мога да се сетя точно в момента за такъв, но определено има. Трябва да е свързан с това, че жените са по-ниши в сравнение с мъжете и такива работи.

12. Кой цитат те описва най-добре.

„Понякога просто имаш нужда да затръшнеш някоя врата.“

„Домът на мис Пилигрим за чудати деца“ - Рансъм Ригс

Тагвам всеки, които имаше желание да направи тага и честит световен ден на книгата и авторското право на патерици. 

2 коментара:

  1. Точно защото съм забелязала, че си на ти с цитатите и знаех, че тага ще ти хареса :) :)

    ОтговорИзтриване

 

books99 Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang