петък, 1 април 2016 г.

March Wrap-up

Хора, вече сме април и аз официално съм във ваканция и това ме прави много щастлива.
Успяха ли вече да ви преметнат поради дена на лъжата?
Март започна по толкова хубав начин, но продължи ужасно, а края му беше нормален. Това се отнася и от страна на живата ми и от части от странна на книгите. Определено няма нужда да казвам защо месеца ми е бил гаден, но стига да знае, че отново бях болна, а това е способно да скапе настроението на всекиго. 
Този месец прочетох 7 книги, които ми се виждат малко, но изцяло обвинявам книгата „Обещавам ти провал“. 

1. „И заживели щастливо“ - Кийра  Кас 
 В началото на месеца най-после имах възможността да се порадвам на това допълнително издание към „Изборът“. Припомних си защо толкова обичам поредицата, изясних си някои неща, обясних си поведението на някои герои и си промених поне малко мнението за някои. Всичко това направи книгата прекрасна. А и отново корицата е повече от красива и нежна.
Ревюто тук.
Дадох и 5/5.

2. „Твърде далеч: Завинаги“ -  Аби Глайнс 
Трета книга от поредица, за която наскоро разбрах, че има още доста книга и противно на това, че тази трета книга не ми хареса кой знае какво, аз имам намерение да прочета и останалите. Явно положението не е чак толкова лошо. Тази книга ми хареса най-малко от всички. Според мен нещата се повтаряха, все едни и същи проблеми с едни и същи герои. Когато се случваше нещо ново и интересно, то не беше достатъчно добре развито и приключваше набързо. А и изведнъж се появи още една гледна точка, за която нямах нищо против, но тя изскочи от невиделица и до самият края очаквах тя да се появи отново и останах разочарована.
Дадох и 2/5


3. „Обещавам ти провал“ - Педру Шагаш Фрейташ
Прочитането на тази книга ми се стори истинско мъчение. Всеки път когато започвах да я чета ми се доспиваше. Ама всеки път. Страхотна е за приспивателно, но лично за мен тя не става на четене и съжалявам, че я започнах, а нямаше как да я оставя, защото не обичам да не довършвам книгите, които вече съм почнала.
Честно е да се каже, че тя има своите добри моменти, но те бяха прекалено малко. Както е казал народът „Една лястовица пролет не прави“.
Дадох и 1/5.


4. „Вестители“ - Цветелина Тодорова
Една прекалено дълго отлагана книга и само каква загуба. Книгата е интересна и вълнуваща, това е история за любов, битки и приятелство.
От доста време не ви се беше случвало някоя книга да ме накара да я предпочета пред съня, а всеки който ме познава знае колко ценен е той за мен и как могат да убия някого, ако ме лиши от него.
Ревюто тук.
Дадох и 5/5.


5. „Сезонът на злополуките“ - Мойра Фоули-Дойл

Книгата ми напомня на „Ние, лъжците“ с цялата си тайнственото и мистерия, но тази ми хареса много повече. Тя е интересна и направи нещо, което не се случва особено често. Тя ме изненада, аз съм доста бързо схващаш човек и трудно бивам изненада и само зареди това тя заслужава високата си оценка. А и отново, корицата е повече от съвършена. Трябва да си го признаем на Егмонт. 
Ревюто тук.
Дадох и 4/5.

6. „Грубо палаво момче“ - Кристина Лорен
Тази втора книга от новата поредица на К.Лорен ми хареса значително повече от преходната.
Самата история и героите ми се сториха на друго ниво, бяха по вълнуващи и интересни.
Главните герои Фин и Харлоу са с трудни характери, които доста често влизат в конфликти, но някак си намират хармонията помежду си.
Забавна, отпускаща и лека, книга перфектна на прекарването на една вечер, в която искаш само да те отпуснеш и отпочинеш.
Дадох и 4/5.

7. „Проклятието на тигъра“ - Колийн Хоук 
Сърцето още ми се свива като се сетя за финала на тази невероятна книга. Нямам търпение за продължението и, защото книгата освен, че е интересна и вълнуваща, тя е и сърцеразбиваща.
Ревюто тук. (когато бъде написано, надявам се да преодолея мързела си и да го направя още утре ииии успах да преодолея мързела си. )
Дадох и 5/5.

Отново се надявам другия месец да е много по-благополучен от този. Приятна априлска ваканция! 

1 коментара:

  1. Страхотен месец си имала (е, без "Обещавам ти провал") Очаквам ревюто ти на "Проклятието на тигъра" :)

    ОтговорИзтриване

 

books99 Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang