петък, 8 април 2016 г.

Burn, Rewrite or Reread Book Tag

Имам чувството, че отдавна не съм правила таг, а ме е хванал мързела да пиша каквито и да е други публикации, а и често и ми липсват идеи, но за радост точно сега бях тагната за един особено интересен таг. Благодаря на Нора за това.

Целта на тага е да се напишат няколко заглавия на книги на листчета и се теглят по три на серия. После трябва от тези трите книги да избереш, коя да изгориш (никога не бих направила тага, ако наистина трябваше да го правя и щях да се чудя кой болен мозък го е измислил ), коя да пренапишеш и коя би препрочела. Ще направя 5 рунда т.е и ще използвам 15 книги, които са ми любими (мхм май си падам малко мазохистка).
 Да започвам, че колкото по-бързо го направя толкова по-добре.

Първи рунд
„Град на небесен огън“ - К. Клеър
„Нещата, на които не ни учат в училище“ - Е.Конрад
„Тетрадката“ - Н. Спаркс

За късмет тук не е особено трудно.
С огромна радост бих препрочела отново „Град на небесен огън“, защото книгата е невероятна. Същност скоро време съм си наумила да препрочета цялата поредица, свързано с една идея за публикация, а и да си припомня събитията, да съм готова за втори сезон на Shadowhunters.(умиргам като знам, че той ще излезе чак през 2017)
С лекота слагам преносно в печката „Нещата, на които не ни учат в училище“. Нямам нищо против книгата, но като се налага да изгарям книга, то тогава ще бъде тази.
И остава да пренапиша „Тетрадката“ книгата е прекрасна такава каквото е, тя ме накара да рева като бебе, но бих искала финала и да е малко по-различен.


Втори рунд
„Вината в нашите звезди“ - Дж. Грийн
„Скай“ - Дж. Стърлинг
„Рубиненият кръг“ - Р.Мийд

И тук положението не е кой знае колко лошо. Книгата на Грийн отива в огъна, въпреки че се изкушавам да я пренапиша, но това ми се вижда невъзможна задача. За това ще пренапиша „Скай“, като в нея бих променила някой друг детайл, но нищо в основното действие. И с огромна радост ще препрочета „Рубиненият кръг“. Пфф виждам как скоро ще правя маратони на любимите ми поредица, само да намеря време.


Трети рунд
„Един удар на сърцето“  - Т.Костова
„Фенка“ - Р. Роуъл
„Вестители“ - Ц. Владимирова

Ох горко ми. Не искам да го правя, но трябва. Съжалявам Костова, но книгата ти отива в огъня, а толкова много я харесвам. Ще пренапиша „Фенка“ и аз не знам защо. Може би ще прибавя още действие, нещо по-динамично и шокиращо. А ще си препрочета „Вестители“, защото книгата се превърна в особено ценна са мен.

Четвърти рунд
Мечът на лятото“ Р. Риърдън
„Гондолата на времето“ - Ева Фьолер
„Проклятието на тигъра“ - К. Хоук

Някой горе ме мрази, може да е Локи и сигурно сега се смее на моите мъки.
Плаче ми се, не искам да го правя, но „Гондолата на времето“ ще изчезне в пламъците.
Бих пренаписала „Проклятието на тигъра“, защото не искам Кишан да застава на пътя на  Кейси и Рен, ще го направя например гей, защо пък не. Дамм знам не съм вред.
И бих препрочела „Мечът на лятото“, защото това е.... ами книга на чичо Рик естествено.

Пети рунд
„Похитителят на мълнии“ - Р. Риърдън
„Изборът“ - К. Кас
.Алената кралица“ - В. Айвърд

Не вярвам, че го „правя“, но „Алената кралица“ ще изгори (хмм само аз ли усещам иронията?)
Ще пренапиша „Изборът“ поради същата егоистична причина както и при „Проклятието на тигъра“, Аспен айде теб няма да те правя гей, а ще си само приятел на Америка, без никакви любовни наченки и да знам, че това ще промени доста неща, това е целта все пак. И отново ще препрочета „Похитителят на мълнии“, защото е за Пърси за бога.

Беше забавно и всъщност малко мъчително, но така си дадох сметка, кои книги са ми по-скъпи.
Тагвам: Павлина,  Melly c и Елена 

5 коментара:

  1. И аз май скоро време ще си препрочета "Академия за вампири" и Реликвите, няма как. :D

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Така е направо е срам и позор :D тези поредици да не се препрочитат. Веднъж годишно никак не е зле. :D :D

      Изтриване
  2. Добре де, ще прочета академия за вампири :D

    ОтговорИзтриване

 

books99 Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang