вторник, 26 април 2016 г.

„Бухтичка“ - Джули Мърфи

Уилоудийн Диксън, дъщеря на бивша кралица на красотата, е самопровъзгласила се дебелана,
която се чувства повече от добре в собствената си кожа. Наричана галено ‪‎Бухтичка‬, Уил е самоуверена, силна и абсолютно безстрашна. Докато хлътва по атлетичния и очарователен Бо. Изненадващо за всички той също си пада по нея. Но вместо на седмото небе от щастие Уил попада в кошмар, разяждана от съмнения. Вбесена от предразсъдъците и в търсене на собствената си увереност, тя се записва в престижен конкурс за красота, спечелен преди години от собствената ѝ майка. Уил и още няколко необичайни претендентки ще покажат на всички, че заслужават титлата точно толкова, колкото и по-слабите кандидатки. На подиума Уил ще шокира всички - и най-вече себе си.

„Може би защото не винаги е нужно да печелиш конкурс за красота, за да носиш корона.“

„Бухтичка“ е интересна, забавна, лека и приятна книга. Тя е от онези книги, които ти трябват, за да се махнеш от реалността, но ги избираш, защото въпреки че искаш да избягаш от ежедневието си, все пак не искаш да бъдеш емоционално изцеден и разбит. Знаех, че книгата няма да ме разбие кой знае колко емоционално и зареди това се нуждаех от нея толкова много. Книгата разказва за проблеми, които присъстват в живота на всеки един от нас по един или друг начин. Всеки е трябвало да се изправи през проблема от недоволството от това как изглежда, проблемите с родителите, приятелите, любовта или смъртта на близък. Тези проблеми са част от книгата, разказани по увлекателен и забавен начин. „Бухтичка“ представлява една перфектна книга за слънчев ден, слънце даващо топлина и радост и освежаващ напитка в ръката.

„Ако влезеш вътре и решиш, че това не е за теб, не е нужно да се връщаш никога повече. Но е важно да си дадеш този шанс...“

Историята ми хареса да вярно е, че не е кой знае колко оригинална и според мен малко предвидима, но зареди това изобщо не трябва да бъде отписвана, защото тя е интересна и вълнуваща. Още един плюс към книгата е начина на писане на Мърфи, благодарение на него неусетно я преполових, без да усетя се бях вживяла в книгата именно зареди прекрасния начин на писане на Джули.
Красотата в книгата идва от проблемите, които бяха разказани в нея. За това, че установената красота е на почит, а всеки който не влиза в рамката бива обиждан и изолиран. Тази истината е в основата на книгата, колкото и да ни се развива обществото винаги ще има хора, които да отблъскват различните и „грозните“. А това е жалко и отчайващо. Но също това е книга, която те учи да се чувстваш добре в собствената си кожа.
Героите в книгата ми харесаха общо казано, но имаше и изключения.


Източник
„Сигурна съм, че ако веднъж завинаги можех да обърна гръб на всички целуващи се хора, животът ми щеше да  е поне  с два процента по-щастлив.“

Уилоудийн, Уил или Бухтичка, тя е главната героиня в книгата и тя трябва да се изправи пред гореспоменатите проблеми. Тя е една обикновено тинейджърка, която иска нормален живот, но за да го получи трябва да се изправи пред собствените си демони. Това, че тя намери сила и смелост в себе си, че е лоялна и добра приятелка ме накара да я харесам и уважавам. Но тя е забавна и истинска, момиче, което заслужава да бъде обичано. Зареди нейния образ книгата е толкова хубава.

Бо, момчето в което е влюбена Уил. Чувствата ми към него са малко (доста) противоречиви. И след края на книгата още не мога да разбера дали го харесвам или не. Образа му ми се стори приятен, но имам чувството, че има невидима стена между това да го харесам.
Връзката между Бо и Уил вече е друго нещо. Харесаха ми отношенията им, допадна ми как постепенно се опознаха и изградиха връзката си.

„Според мен хубавите неща винаги са малко страшни.“

Елън, Ел най-добрата приятелка на Уил ми е просто безразлична и дори леко клоня към антипатията. Има неща, които харесах в нея, но има и такива, които просто ме отблъскваха от образа и.

„...добрите приятелства са жилави. Измислени са така, че да издържат спадовете и дефектите на растежа.“

„Бухтичка“ е от онези книги, които ти е приятно да четеш, защото са просто интересни и чудесни без сърцеразбиващи финали, но сладки и забавни.

Благодаря на издателство Софтпрес за предоставената възможност.

„Разликата между победата и загубата е винаги в детайлите.“

4 коментара:

  1. Чудесно ревю! Вече нямам търпение да прочета книгата :)

    ОтговорИзтриване
  2. невероятно .. Отдавна искам да прочета тази книга ,но трябва да я търся online , дали я има ?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Книгата наистина е прекрасна, но за съжаление не знам дали я има онлайн.

      Изтриване

 

books99 Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang