неделя, 1 май 2016 г.

April Wrap up

Христос воскресе!
Дано да си прекарате един чудесен ден и дано вашето яйце да е бореца. (моето за сега е)
Месец април започна чудесно, бях в априлска ваканция, през повечето време времето бе чудесно, а и имах предостатъчно време за четене. Обаче, ах как мразя това обаче понякога. обаче след края на ваканцията бях засипана с изпитвания и тестове, а и в училище се проведе фестивал на таланта и бях въвлечена в организацията му, поради което времето ми за четене рязко намаля. Завършвам месеца с девет прочетени книги.  

1. „Гръцките богове на Пърси Джаксън“ - Р. Риърдън 
Таза книга бе едно чудесно начало на месеца. Обичам всяка една книга на чичо Рик, всеки един негов герой, но имам специално място в сърцето си за книгите за Пърси и за самия него. Искрено се забавлявах докато я четях, защото въпреки че моя любим полубог не участва пряко в действието, той е разказвача в книгата и на всяко място от нея се чувстваше неговото присъствие.
Ревюто тук.
Дадох и 5/5.

2. „Градът на гладните“ - Р. Ригс 
Тази втора книга от поредицата „Домът на мис Перигрин за чудати деца“ ми допадна също като първата. Идеята за чудатите деца, гадините и гладните, снимките в книгата, ми харесва ужасно много, защото съм на мнение, че е много оригинално и интересно, но някак си в реализацията и нещо ми лисваше, а и честно любовната история в книгата малко ме смущава. Всеки чел книгите знае за какво става на въпрос. И сега често не мислите ли, че е малко т.е много странно и откачено?
Едно от нещата, които най-много ми харесват и в двете книги от поредицата и зареди което ще прочета и последната книга са фотографиите. Допада ми как те се свързват с историята и не отричам, че малко ме плашат.
Дадох и 4/5.


3. „Гондолата на времето“ - Ева Фьолер 
Една прекрасна книга, напомняща ми толкова много на една от любимите ми поредици, а именно „Скъпоценни камъни“ на К. Гир. Двете трилогии си приличат по доста неща, но също са ужасно много различни. Книгата е вълнуваща, изпълнена с приключения и обрати.
Ревюто и тук.
Дадох и 5/5.

4. „Шинел“ - Н.Г и „Смъртта на чиновника“ - А. Чехов
Какво мога да кажа за тънката книжка като „Шинел“ и повестта от две страници на Чехов освен, че трябваше да ги прочета заради училище. Мразя ситуацията когато трябва да прочета книга, защото някой ме кара. Така губя желание за четенето и и се зареждам с неприязън към нея.
Дадох им 3/5.

5. „Ангелско нашествие“  - Сюзън Ий
Ммм какво да кажа обичам главния герои Рафи, а книгата не струва. Огромна лъжа. Обичта ми към Рафи има огромния конкурент в лицето на обичта ми към книгата. Интересна и вълнуваща, прекрасна и възхитителна, книгата изпълнена с приключения и саможертви в името на любимите хора.
Ревюто и тук.
Дадох и 5/5.

6. „Самодива“ - Краси Зуркова. 
От къде да започна да възхвалявам книгата? Може би от това, че историята е интересна, изпълнена с обрати и изненади, от това, че повечето от проклетите отговори са ясни като бях ден, но просто няма кой да ги забележи навреме преди сърцето му да бъда разбито? Ама да не забравя и за героите, които намразих, защото ме накараха да ги заобичам и просто да исках да получат щастливия си края, ама не, защото Илияна трябва да се чувства съкрушена. Не очаквайте от книгата кой знае какъв щастлив завършек, защото няма да го получите. Поне за мен не е такъв.
Ревюто тук.
Дадох и 5/5.

7. „Бухтичка“ - Джули Мърфи 
Имах нужда от тази книга след „Самодива“ трябваше ми лека, забавна и най-вече емоционално не разбиваща книга. Точно такава е книгата на Мърфи. Вярно е, че тя не е с най-оригиналния сюжет, но тя разказва за важни проблеми като тези с недоволството от това как изглеждаш, отношенията с родителите, растежа и проблемите, които го съпътстват. Всичко това е разказано по непринуден, лек и много забавен начин.
Ревюто и тук.
Дадох и 4/5.

8. „Касъл Хил“ - Саманта Йънг 
Тази кратка книга е чудесно допълнение за всеки почитател на поредицата „Дъблин Стрийт“. В нея от първо лице се проследяват едни от най-важните моменти в живота на Джос и Брейдън след първата книга. Като всички други книги от поредицата и тази е интересна, забавна и лека.
Дадох и 3/5.

Е това беше моят месец от странна на книги. Надявам се май да е още по-ползотворен и изобщо приятен и изпълнен с прекрасни моменти. А сега вече е време да се връщам при семейството ми, че майка ми отново ще започне да се оплаква. И отново: Честит Великден!  

3 коментара:

  1. Този коментар бе премахнат от администратор на блога.

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотен подбор на книги ❤ Влюбих се в "Ангелско нашествие" и с нетърпения очаквам и аз да мога да прочета "Гондола на времето"! Браво ❤

    ОтговорИзтриване

 

books99 Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang