неделя, 13 март 2016 г.

TMI vs TID Tag

Видях този таг в блога на Нора  и нямаше как да не го направя, като се отнася за две от най-любимите ми поредици.

1. Любима главна героиня: Теса или Клеъри?
Това е труден въпрос и на двете се възхищавам, и двете преживяха много неща, изправиха се псрещу смъртоносни врагове, но оцеляха, но да съм напълно честна Теса винаги ми е харесвала малко повече.

2. Любим Херондейл: Уил или Джейс?
Пфф това е още по трудно. Обичам и двамата, ако можех да имам и двамата щях да бъда най-голямата късметлийка на света. И двамата си приличат толкова много, смели, отдадени, забавни, неотразими. Не може ли поне тоя път да се отърва и да кажа и двамата?

3. Любим любовен триъгълник: Саймън/Клеъри/Джейс или Уил/Теса/Джем?
Тук е лесно и отговора е  Уил/Теса/Джем. Реално погледнато между Саймън/Клеъри/Джейс нямаше реален триъгълник, това беше просто ей така още една миниатюрна пречка пред отношенията между Клеъри и Джейс. Сега Уил/Теса/Джем бяха в истински любовен триъгълник и то в такъв, в който не можеш да избереш страна, любовен триъгълник, който не те дразни, не дори представяйки се на мястото на Теса и ти самият не би могъл да вземеш решение. Никога не съм харесвала любовните триъгълници и този не го харесвам аз го обичам.

4. По-добър злодей: Себастиян или Магистърът?
По-добрият злодей според мен е Магистърът, защото честно той си беше зъл и гаден, сега от друга страна е Себастиян, който ме накара докато го мразя и да го обичам, който ме накара на края му само да си мисля: Нееееееееееееееее.

5. По-добра армия: Демони или Автоматони?
Хмм. Автоматоните ме плашеха, не ги намирах за нормални. Да демоните ги намирам за нормални, нали все пак техния лов  е работа на ловците на сенки. За това казвам Автоматони.

6. По-добра първа книга: "Град от кости" или "Ангел с часовников механизъм"?
Трудно. И двете са прекрасни. И след двете исках най-бързо да започна следващата. Не мога да реша, всеки чел поредиците знае финала и на двете книги и просто не мога да взема решение.

7. По-добра второстепенна героиня: Изабел Лайтууд или Сесили Херондейл?
Изабел. Харесва Сесили, харесвам отношенията и с брат и Уил, харесвам как намери любовта, т.е харесвам избора и, но Изабел винаги ми е допадала повече.

8. Кой е по-добър: Нюйоркският или Лондонският институт?
Сложно. И двата института отговарят на мястото където се намират, дори и на самата история и не мисля, че има кой знае какъв начин, да се избере между двата.

9. По-добра последна книга: "Град на небесен огън" или "Принцеса с часовников механизъм"?
Някой ме мрази. И след двете книги останах свита на топка, плачейки и притискайки книгата до себе си. Но ще кажа „Град на небесен огън“, защото там някак си всичко се подреди. Всеки получи заслуженото, остана една вратичка за продължение, а и да не изпускам факта, че в тази книга участват героите от другата поредица.

10. По-добър епилог: "Град на небесен огън" или "Принцеса с часовников механизъм"?
С ръка на сърцето казвам „Принцеса с часовников механизъм“. Обичам епилога на „Град от небесен огън“, но за бога този на „Принцеса с часовников механизъм“ е просто сърце разбиващ.

Няма да тагвам никой конкретно, защото честно казано вече се обърках кой е чел поредиците и кой не е. Всеки да се чувства свободен да го направи. 

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

books99 Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang