понеделник, 7 март 2016 г.

The TBR Book Tag

Благодаря на Юли за тага. Сега да се захващам за работа преди да ми е изстинало кафето.

1.Как и къде следите вашата купчина с книги за четене?
Най-лесно си следя купчината в goodreads, но истински разбирам колко е голяма купчината ми като погледна на рафта ми с непрочетени книги. Колкото и да искам да ги прочета, като ги погледна се успокоявам, че винаги ще има още и още книги за четене.

2.Повечето ви книги за четене са на хартиен носител или в електронен формат?
Винаги предпочитам да чета на хартиен носител така чувството е по - истинско, но когато пътувам или дори когато съм на училище и чантата ми е толкова пълна, че едва намирам място за портфейла ми се налага да чета на електронен формат, защото няма шанс в някой скучен час, в който не правим нищо, аз да не го използвам да чета.

3.Как определяте коя да е следващата книга за четене?
Никога не си набелязвам какво ще прочета след дадената книга, определям на момента, чета това каквото ми се чете. Ако не ми хрумнала идея, проверявам в goodreads, разглеждам какво съм отбелязала, че искам да прочета и вече там каквото ми хване окото.

4.Посочете книгата която стои най-дълго в списъка ви за четене?
Проверявам в така любимия goodreads иии първата книга е „Дивергенти“ помня, че по едно време много исках да прочета поредицата, но после разбрах един меко казано неприятен факт и се отказах, но предполагам все някога ще се наканя да я прочета.

5.Книга, която наскоро сте добавили към списъка си за четене?
За последно съм прибавила другите две книги от поредицата „Дивергенти“ зареди горния въпрос, но иначе е „Крес“ трета книга от поредицата „Луни хроники“, чувала съм много хубави коментари за нея, преди време бях започнала първата книга, но не стигнах много далеч и се отказах, май прочетох само първата глава, както и да е мисля си да и дам още един шанс.

6.Книга, която сте добавили с списъка си за четене заради красивата корица?
Magonia на Maria Dahvana Headley, корицата е толкова красива.

7.Книга от списъка ти за четене, която не планираш да прочетеш?
Не мисля, че има такава. Рано или  късно, книгите ще бъда прочетени, че на тяхно място, ще има ужасно много повече е друг въпрос.

8.Непубликувана книга, чиято поява очакваш ?
Първата книга от новата поредица на К. Клеър „Lady Midnight“, последната книга от поредицата „Изборът“ „The Crown“ и последно не по-важност „Harry Potter and the Cursed Child“.

9.Книга от списъка ти за четене, която всеки ти препоръчва?
„Всички наши места“ прочетох толкова ревюта за книгата и всички казват едно и също, а именно, че книгата е прекрасна. А аз още не съм я почнала, а вече над половин година стой на рафта ми. Срамота.

10.Книга от списъка за четене, която всички вече са прочели, само ти не си ?
Поредицата на Сара Дж. Маас „Стъкленият трон“ май вече всички са я прочели, а аз още не съм. Това е отчайващо.

11.Книга от списъка за четене, която умираш да прочетеш?
Ааа почти всички? Но да дам един пример ще кажа „Хрониките на Магнус Бейн“

12. Колко книги за четене сте си отбелязали в Goodreads?
Отбелязала съм 378, но определено са повече и ще стават още повече.

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

books99 Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang