вторник, 22 март 2016 г.

The Reading Habits Tag

Благодаря на Melly c, за тага, поне сега да наваксам с таговете и другите публикации. А защо ще имам време ли? Защото отново съм болна. Изобщо не е честно. Преди няма и две седмици бях и сега отново. Имам невероятен късмет, но този път майки ми забрани да ходя на училище, което поне значи че няма да се налага да уча няколко дни. 

1. Имаш ли специално място вкъщи за четене?
Обикновено чета на леглото ми заемайки невероятни позиции, които почти винаги пораждат смях на всеки, който ме види.

 2. Книгоразделител или обикновен лист хартия?
Книгоразделител определено. Имам всякакви книгирозделители и просто не мога да не ги използвам.

3. Можеш да спреш да чете по всяко едно време или трябва да спреш на определена страница, глава, част и др.?
Винаги когато трябва да спра да чета, то поне трябва да свърша изречението, но най-вече спирам като свърша главата, но това не винаги е възможно, за жалост.

4. Пиеш ли или ядеш ли докато четеш?
Рядко. Ако ям докато чета то непременно ще оцапам книгата, а за напитката забравям да я пия. Вярно е, че често си  правя кафе или чай докато чета, но обикновено ги пия студени, защото се сещам за тях чак след като в книгата е станало нещо, за което се нуждая от минута размисъл или ми е станала отегчителна.

5. Можеш ли да четеш докато слушаш музика или гледаш телевизия?
Да нямам проблем с това. Щом мога да чета в училище с шумотевицата там то нищо не ми пречи да слушам музика или да гледам телевизия. Напълно се изолирам докато чета, налагало се да ми вземат книгата, че да обърна внимание на някого.

6. Една книга в даден момент или няколко наведнъж?
Обикновено чета една книга, но понякога се е случвало да чета две едновременно, когато първата ми е скучна, но съм си казала, че ще я прочета, единственото решение, което намирам е да почна и друга значително по-интересна.

7. Четене вкъщи или навсякъде?
Навсякъде. Намирам загуба на време, ако например докато чакам някого не чета.

8. Четене на глас или наум?
Чета на глас уроците, така ги запомням по-бързо (когото естествено е проблем за всеки, който има нещастието да е около мен докато уча) , но книгите ги чета наум. Дори не мога да си представя да ги чета на глас.

9. Четеш ли всичко или пропускаш страници?
Зависи от книгата. Има книги, на които не мога да пропусна нищо, но също има и други, на които пропускам изречение, а дори цели страници, направо чета на избирателен принцип.

10. Пречупваш ли подвързията или я пазиш чисто нова?
Опитвам се да ги пазя в колкото се може по-добро състояние. Ем искам книгите ми да изглеждат като чисто нови след като ги прочета, ем като видя някое подгънато лисче, корица или корицата не иска да седи от само себе си напълно затворена (знаете за какво говоря) се чувства радостна, защото знам, че е така поради това, че съм я прочела и тя ме е накарала да почувствам нещо.

11. Пишеш ли в книгите?
Да доста често пиша по книгите, но винаги и само с молив. Това ми е станало нещо като навик и винаги когато чета около мен трябва да има молив.

Тагвам: Нора,  Кая и Ади

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

books99 Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang