събота, 26 март 2016 г.

My top 5 любими мъжки персонажи

Отново съм тук с моя топ пет. Днешната тема е за моите петима любими мъжки персонажи от книгите.
Това беше много трудно. трябваше ми значително време да избера от многото апетитни мъжки персонажи. Въпреки че, като се замисля кои са моите любимци в главата ми изкачат много имена. И тук идва проблема как от толкова много имена да избера само пет.

1. Хари („Хари Потър“ - Дж. К. Р.)
Хари винаги ми е бил слабост. Той породи любовта ми към книгите, от литературните герои, именно него за първи път заобичаш. Имам толкова приятни спомени с него, че няма как да не е сред моя топ 5. Та той пораства пред очите на читателя, самият читател пораства докато чете поредица. А и да не забравяме все пак и какъв е Хари. Как да не се влюбиш в силата, смелостта, борбеността и жертвоготовността му.

2. Уил и Джейс („Адските устройства“ и „Реликвите на смъртните“ - К.К.)
Да отново обединявам тези две поредици, защото...... Защото все пак всеки прочел поредиците знае колко много те си преплитат в една невероятна история, това още повече за мен се отнася и за образите на Уил и Джейс. Те си приличат по толкова много неща (по очевидни причини). С невероятното им чувство за хумор, добрата и отдаденост, носещи качествата на неповторими войни, те няма как да не са ми любими. Заобичах двамата още от първи миг, въпреки че и двамата криеха истинската си същност, аз ги заобичах.


3. Максън („Изборът“ - К. К.)
Обичам Максън, въпреки всичките му недостатъци и глупави постъпки, влюбена съм в образа на принца още от началото и всичко лошо в него ми се струва маловажно. 



Пърси  („Пърси Джаксън и боговете на Олимп“ - Р. Р.)
Ах Пърси (ах Логан Лерман за мен той е перфектен за ролята на Пърси). Обичам Пърси, той е от онези герои, които и в най-напрегнатите моменти може да пусне по някоя друга шега, за да разпусне напрежението. Той е от онези жертвоготовни персонажи, които няма как да не оставят следа в сърцето.
Часове наред съм се забавлявала на приключенията му и винаги когато съм в кофти настроение знам, че само няколко часа с него и настроението ми ще претърпи пълна метаморфоза.


5. Ейдриън („Академия за вампири“ и „Кръвни връзки“ - Р. М.)
И на последно място, но определено не по важност се нарежда прекрасния Ейдриън. Още от началото когато ролята му в „Академия за вампири“ не бе особено значима, а се влюбих до полуда в образа му, дори и в най-лошите му моменти, а не спрях и за секунда да си го обичам.
(пфф говоря все едно е реален, де да беше *дълбока въздишка*)

Имам чувството, че винаги говоря за едни и същи герои, но те все пак са от големи поредици и съм имала много време да ги обикна, време през което герои и самите поредици да влязат в сърцето ми. Имам още толкова много любимци, но те са или от единични книги или от поредици, които още съм завършила и просто техните персонажи колкото и добри да са те бледнеят пред тези.
А на вас, които са ви любимите мъжки персонажи, които ви подкосяват краката, карат сърцето ви да ускорява ритам, искате да са реали? 

2 коментара:

  1. Навсякъде чета за Ейдриън, май задължително трябва да прочета поредицата, все пак останалите са и мой любимци.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Определено ти препоръчвам поредица. Ейдриън е такъв сладур!

      Изтриване

 

books99 Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang