събота, 5 март 2016 г.

My top 5 friendship

Докато се измъчвам четейки „Обещавам ти провал“ ми хрумна идеята за моят топ 5, топ пет приятелства както ще е в тази публикация, топ 5 женски/мъжки персонажи и така нататък докогато ми свършат идеите, което може да е прекалено скоро и прекалено късно, няма да бъде зле да ме предупредете, ако стане прекалено много. Дано да имам късмета и да е някъде по средата.
  Какво трябва да е приятелство, за да е истинско, през какво трябва да е преминало то? Подбрах моят топ 5 приятелства от книгите, който бих искала да имам в истинския живот, приятелства, които са минали през какво ли не и въпреки всичко персонажите продължават да са най-добрия приятели. В света на книгите където често предателството може да се случи от най-малко вероятния човек тези приятелства изпъкват и вдъхновяват. 

1. Уил и Джем („Адските устройства“ - К.К.)
Като се сетя за тези двамата мигновено се сещам и за Джейс и Алек ( „Реликвите на смъртните“ - К.К.), не намирам смисъл  да обяснявам защо, и двете двойки са истински приятели винаги готови да се пожертват един за друг. Но когато става дума да избера между двете приятелства, аз винаги бих избрала това между Уил и Джем. Начина по който бе представена тяхната история, начина по който поставяха приятеля си, в техния случай освен приятел и  парабатая си винаги ме е докосвал до сърцето. Обожавам и двамата и ако можех да съм на мястото на Теса щях да съм огромна късметлийка. За хората, които не са чели поредицата не искам да развалям удоволствието, но тези които са я чели знаят чудесно какво правят и двамата в името на приятелството си, и няма как човек да не е убеден че тяхното приятелство е повече от истинско и вечно.

2. Лиса и Роуз („Академия за вампири“ - Р.М.)
Кой не би искал приятелство като тяхното, приятелство което мина през какво ли не, то не бяха битки, убийства, лъжи, загуби, бягства и любов. Но през каквото ли да бяха преминали те останаха истински свързани. А и често кой би отказала приятелка като Роуз, винаги готова да срита някой и друг задник.

3. Пърси и Гроувър  („Пърси Джаксън и боговете на Олимп - Р.Р.)
Тук си мислех да прибавя и Анабет, но все пак отношенията и с Пърси поне за мен още от началото бяха ясни като бял ден.
Приятелството на Пърси и Гроувър винаги ми е харесвало, защото и двамата са едни образи,с тях е винаги забавно, приятели готови да се жертват винаги едни да друг.

"-Не говори така! - сепна се Гроувър. - Не стига, че Анабет изчезна, а сега и Бианка... Няма да го понеса, ако...,- той заподсмърча. - Мислиш ли, че ще си намеря друг най-добър приятел?“


4. Хари, Хърмаяни и Рон („Хари Потър“ - Дж. К. Р.)
Наскоро докато бях болна и единственото нещо, което исках да правя бе да лежа имах възможността отново да се насладя на приключенията на този звезден тандем (за жалост само на филмовата версия) припомних си красотата на тяхното приятелство, как пораснаха заедно, техните приключения и свързаните с това проблеми.

" Има неща, които хората не могат да преживеят заедно, без в края на краищата да не се заобичат взаимно, и едно от тях е да нокаутираш четириметров планински трол"

5. Топ пет, а аз нямам пето любимо приятелство, но това е положението. Никое друго приятелство не ми е направило истинско впечатление, поне сега не мога да се сетя за такова, а това е достатъчно красноречиво.

А вие имате ли любимо приятелство от книгите? Приятелство, което бихте искали да имате самите вие в реалния живот?  

4 коментара:

  1. Наистина много добре си ги подбрала, аз бих избрала същите.

    ОтговорИзтриване
  2. От всички дето си казала само за Роуз и Лиса се съгласявам напълно, другите просто не съм ги чела. (Знам, голяма грешка :дд) Никога не бих отказала приятелка като Роуз!!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Трябва да прочетеш и другите заслужават си. И да Роуз, някой да познава момиче като нея веднага ще и стана първа приятелка.

      Изтриване

 

books99 Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang