сряда, 2 март 2016 г.

February Wrap Up


Честита Баба Марта! 
За краткия февруари прочетох само шест книги и имам ревю само на две от тях и честно казано това изобщо не ми харесва,  за това ще се опитам март да е много по благополучен. 

1. „Лондон Роуд“ - Саманта Йънг
Книгата ми хареса изненадващо много. Харесва ми начина по-който всяка следваща книга разказва историята на двама герои от предходната и как тя самата на заден план представя продължението на миналите истории, в този случай на историята от първата книга. Още от началото се влюбих в героите, въпреки че бях малко предубедена към тях. Хареса ми това в тях, че  всеки напълно е различен от другия, всеки имащ своите трески за дялане и неща за преодоляване. Книгата ми се стори малко предсказуема на моменти, но пък в други оставях приятно изненадана, е добре де в някой не бях особено приятно изненада и ми идваше да удуша определени хора. Заслужава си отделеното време, защото книгата е интересна, забавна и отпускаща, изпълнена с горещи сцени, драми, любов и приятелство.
Дадох и 4/5

2. „Един удар на сърцето“ - Теодора Костова
Това е книга разказваща трагичната съдба на Стела, момиче преминало през какво ли не и как тя най-накрая намира нещо, което да направи живота и отново цветен.
Прекрасна книга, чието ревю тук.
Дадох и 5/5


3. „Джамейка Лейн“ - Саманта Йънг
Трета книга от поредица определено си заслужава. Както е по традиция героите от тази книга са ни познати от миналата и отново имаме удоволствието докато проследяваме тяхната история да се насладим и на продължението на миналите две. Оливия и Нейтън са главните действащи лица в тази книги и тяхната любовна история проследяваме, как от „приятели“ те стават много повече, как преодоляват собствените си проблеми, как си помагат един на друг, как намират щастието. Това е книга изпълнена с напрежение, любов и приятелство.
Дадох и 4/5.

4. „Множество Катрини“ - Джон Грийн
Препрочетох книгата, защото съм решила да дам още един шанс на творчеството на Грийн, благодарение на прекаленото много, ако питате мен, коментари за книгите му. Тази книга ми е любима от неговите и за това почнах първо с нея. Харесва ми историята и, харесват ми героите, който израстват и се променят с времето, допада ми начина по който автора е изградил различните герои, особено „светата троица“ Колин, Хасан и Линдзи, защото те са героите, които правят книгата забавна и интригуваща.
Дадох и 4/5.


5. „Читателите от Броукън Уийл препоръчват“ - Катарина Бивалд
Това е лека и забавна книга, подходяща за всеки книголюбител. Книгата представя силата на книгите, как появата на една книжарница в загиващ град и едно момиче обожаващо книгите, могат да променят нещата и да ги направят по-добри и да внесе цветя в сивото ежедневие на хората от града. Книгата е сладка и отпускаща, лесна за четене и осигуряваща приятни часове прекарани с нея. Въпреки че има своите недостатъци, тя си заслужава.
Дадох и 4/5.

6. „13 причини защо“ - Джей Ашър
Книга разказваща една тежка тема, а именно тази са самоубийството и за причините човек да вземе такова решение, за това как ние влияем на околните. Лесно мога да определя книгата за интересна, която носи тъга, но и надежда. Тъга и надежда, това определено е точната характеристика за книгата. Ревюто и тук.
Дадох и 4/5.

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

books99 Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang