понеделник, 1 февруари 2016 г.

January Wrap up

Месеца беше значително натоварен, то не бяха изпитвания и олимпиади, но колкото и да беше изпълнена с занимания имам чувството, че януари мина неусетно и прекалено бързо. Като се замисля колко много неща се случиха само за някакви си 31 дена. Въпреки всичко този месец успях да прочета цели 10 книги, за което наистина да съм изненадана.

1. „Гордост и предразсъдъци“  - Джейн Остин
Трудно ми е да намери думи описващи възхищението ми към тази книга.Още преди да я прочета си знаех, че няма да мога да напиша ревю по нея, защото тя е истински шедьовър и аз само ще я загрозя, сега съм напълно сигурно, защото не намирам думи с които мога да я опиша. Влюбих се в историята, в напълно различните герои, всеки само по себе си уникален и дори да не споменавам за начина на писане на Джейн Остин. Най-лесно е да кажа, че книгата ми е харесала, но това ми се струва прекалено не на място, защото е много повече. От много време исках да я прочета и сега истински съжалявам, че съм отлагала толкова дълго.
Дадох и 5/5

2. „Твърде далеч: Пропадане“ - Аби Глайнс
Книгата е лека и интересна, но не е нищо оригинално и неповторимо. Чудесна е за почивка след дълъг ден, в нея има любов, неприятности, лъжи и тайни, да не споменавам и горещите сцени. Наистина книгата изобщо не е за изхвърляне, но доста неща ми се сториха познати, естествено не целия сюжет за радост, но имах чувството, че един елемента е взет от една история друг от втора и не можах да я почувствам така да го кажа уникална. Това е нещото, което не ми допадна.
Дадох и 3/5


3. „Твърде далеч: Никога“ - Аби Глайнс
И тази книга, като първата е лека и интересна, средство за почивка. Честно казано прочетох книгата, защото трябваше да разбера какво става с героите, зареди това ще прочета и третата книга, не, защото е кой знае какво, а защото ми е интересно какво още може да стане, дали героите ще се променят. Любопидството е това, което ме накара да прочета книгата.
Дадох и 3/5


4. „Книга за гробището“ - Нийл Геймън
Прекрасна книга, написана по страхотен начин. Ревюто и тук.
Дадох и 4/5






5. „ Кутия за птици“ - Джош Малерман
Една книга, която ни разкрива човешката същност, показва ни различните хора и как човек се справя пред лицето на края на познатия ни свят и началото на един нов много по-ужасен и плашещ свят. Ревюто на книгата тук.
Дадох и 4/5


6.  „Цитати от любими книги“
Прекрасна книга събрала невероятни цитати в себе си. Книга нужна на всяка библиотека.
Обичам цитатите,  обичам да чета дадена книга с молив в ръка, винаги да съм готова да отбележа някой цитат.Преди доста време Кая беше споменала книгата е един пост и от тогава я поисках нездраво много. Книгата е приятно и удовлетворяващо четиво, което определено ще бъде многократно препрочитано от мен.
Дадох и 5/5


7. „Сладко палаво момче“ - Кристина Лорен
Книга първа от новата поредица на двете приятелки познати под името Кристина Лорен. Също като и другите им книги, тази е интересна и лека, бърза за прочитане. Но прекалено много ми напомняше на другите.  Да историята е напълно различна както и героите, но аз просто знаех как ще приключи книгата. Нещо изкача и разрушава връзката на двамата герои, те се разделят точно преди финала, а в самия него отново намират пътя един към друг и разбират, че  не могат да живеят един без друг. Позната история. Не ме разбирайте погрешно обичам щастливия завършек, живея зареди него, но всичко ми беше прекалено познато. Нещата отново можеха да завършат с щастлив края, но да се стигне до него по напълно различен начин.
Дадох и 4/5

8. Избрани стихотворения и поеми - А.С. Пушкин. Книга, която трябваше да прочета зареди часовете по литература.






9. „Дъблин Стрийт“ - Саманта Йънг
Книга първа от поредицата, която от ме привлече по необяснима причина с корицата си, а историята, героите и самата идея на авторката задържаха и дори осолиха вниманието ми. Нещото, което ми направи най-голямо впечатление и ме накара да дам висока оценка за книгата бяха героите. Всеки едни различен сам по себе си, всеки воден от различни мотиви, всеки имащ различни качества мечти и надежди.
Едно от нещата, които ми липсваха в книгата са различните гледни точки, много бих искала да видя света и през очите на главния герои, как той разбира, че това е жената на живота му или още в началото какво чувства при първата им среща. В такива книга обичам, когато читателя може да проследи и от двете гледни точки историята.
Дадох  и 4/5


10. „451 по фаренхайт“ - Рей Бредбъри 
Една невероятна история, разказваща за свят, където всичко позната и стойностно е заменено с неща, които не могат да ти обогатят, неща, които могат само да ни превърнат в кухи обвивки. Свят в който книгите са забранени, противозаконно е тяхната красота да достига до хората. Това е книга, която разбърка мислите и чувствата ми, остави ми без думи. 
Подобието на ревю ще намерите тук - когато бъде написано 
Дадох и 5/5

Е това беше месеца ми от страна на книгите. Доволна съм от броя на книгите, въпреки че имах откачената мечта да започна годината с книги на които с чисто сърце мога да дам само 5/5.

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

books99 Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang