петък, 26 февруари 2016 г.

Book Cake Tag

Какво да кажа, наистина благодаря на  Melly c за тага.

Брашно
Книга, която започва малко бавно, но после те грабва?
„Алената кралица“ - В. Айвярд,  отначало книгата не ме хвана, прекалено бавно ми се развиваха нещата, въпреки че в началото читателя се запознава с толкова много неща, но после без да разбера книгата ме грабна и сега нямам търпение да прочета продължението и.

Масло
Книга, чието резюме е много завладяващо?
Резюмето на „Мечът на лятото“ - Р.Риърдън е много завладяващо, то тихичко ти нашепва „Прочети книга. Тя е невероятна“

Яйца
Книга, която мислеше, че ще е кофти, но се оказа доста добра?
„Изборът“ - К.Кас. Не мога да повярвам, че  преди да прочета книгата си мислех, че тя не струва, а сега поредицата ми е една от любимите.

 Захар
Сладникава книга?
„Фенка“ Р. Роувър. Епитета, които ми идва първо винаги на ум във връзка с тази книга определено е сладка.

Глазура
Книга, която покрива всеки елемент, който харесваш (забавни моменти, екшън моменти и др.)?
„Реликвите на смъртните“, „Адските  устройства“ - К.Клеър и „Хари Потър“ - Дж.К. Роулинг. В тези три поредици има всичко от което се нуждая, има всичко, което ме прави щастлива, в тези три поредица се намират нещата, които ме пристрастиха към четенето. Наистина ли си мислихте, че няма да ги спомена?

Пръчици
Поредица, към която се обръщаш за повдигане на настроението, когато имаш нужда от това?
„Пърси Джаксън и боговете на Олимп“ - Р. Риърдън. Хумора на Пърси винаги е способен не само да ми повдигне настроението, а и да го прати във висотите.

Черешката на тортата
Любимата ти книга от тази година до този момент?
Винаги този въпрос е бил ужасно труден и винаги ще бъде. Но досега от книгите, които прочетох най-много ми е харесала „Един удар на сърцето“ - Т. Костова.

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

books99 Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang