неделя, 21 февруари 2016 г.

Странната аз

Болна съм, гадната настинка се е вкопчила в мен и не ще да ме оставя, а и аз не я затруднявам много,защото съм против да отида на доктор и да пия изписаните от него хапчета особено, ако са антибиотици. Определено не, карам си на стрепсилс и завидни количества чай. На всичко отгоре ходя на училище, защото никога не се давам на на болест да ми пречи на каквото и да е. Но за жалост пречи, колкото и да се самозалъгвам, че всичко е наред и че мога да си правя обикновените неща, то аз едва намирам сили за училище. За това така дълго влачих прочитането на така хубавата книга „13 причини защо“, на която ще има ревю скоро, колко скоро вече е друг въпрос. Но да оставим ситуация, която самата аз предизвиках с ината си. Темата за днешния пост са моите странни навици свързани с книгите. Още в началото на блога бях попаднала на пост със същата идея в блога на Кая, ако не ме лъже паметта и тогава ми направи впечатление, че някои нейни навици и мои си съвпадат. И ето го моя ред. Не са подредени по някакъв ред, а както изникнат в „гениалната“ ми глава.


1. Яко се спойлвам.
Знам странно. Но това е едно от нещата, които правя почти винаги. И го правя като отварям на последната страница, не на всяка книга, но на книга от любима поредица или единична книга, която ми е станало много интересна. Голямата загадка е, че това изобщо не ми пречи ни най-малко не прави книгата по-безинтересна, не това дори засилва желанието ми я да прочета. Та аз дори  веднъж прочетох епилога на една трилогия, когато таман бях свършила първата книга и пак не спираше да ми е интересна. (Трилогията бе „Легендата“ - Мари Лу) В такива моменти когато знам какво ще стане, по време на четенето обръщам внимание на някои детайли, на които иначе не бих, а точно тези детайли издават на читателя какво ще стане.

2. Представям си, че съм на мястото на някой герой.
Преди някой да ме е определил за луда, знам че съм такава.  И сега честно кой не го правил не си е представял, че е на мястото на героя, не се вплитал толкова много в история, че чак да се чуди какво би направил той самият. Е аз си признавам, че съм го правила. Сега вече можете да ме горите на кладата - моя да е само преносно.

3. Представям си най-различни развръзки/продължения.
Оня така познат момент когато трябва да направиш нещо важно точно когато си на най-интересната част или когато трябва да чакаш продължението. Този момент е познат на всички сигурна съм, аз в такива моменти да намаля така казаната болка от раздялата си представям какви ли не небивалици, мозъка ми работи на пълни обороти и има чувството че мога и аз да напиша продължението само и само то да излезе по-бързо.

4. Не чета книга точно когато е излязла.
Не мога да чета книга когато всички са луднали по нея.  В такива моменти книгата определено отива в списъка за четене, но не започвам веднага с нея. Предпочитам да се поохладят страстите около дадената книга и ако и аз ще лудвам по нея то да го правя отделно. Не знам точно какво говори това за мен, но съм сигурна че не е кой знае колко добро, но просто това е начин да се отличавам поне малко от множеството, а кой не иска да е с поне нещо специален и различен?

5. Пиша по книгите
Абсолютно винаги поне си подчертавам цитати. Това си е моя страст.
Всичко започна - това с писането по книгите - когато си бях взела книга от библиотеката и там
имаше писано от някого, стана ми интересно този книга е била в чужди ръце, този човек и изпитал нещо от книгата, споделил е мислите си. От тогава и аз го правя, но най-честно на собствените ми книги,  а не на тези от библиотеката, но честно казано понякога забравям, че не са мои. Да не говоря за болката, която изпитвам когато се налага да върна книга, която ми е станало особено скъпа.

Е това са моите пет странни навици свързани с книгите. Кои странни кои не, не знам, но това са. Определено не са само пет, но честно казано в момента не се сещам за повече (май ми трябва още една чаша кафе)
А вашите, кои са вашите странности свързани с книгите?

4 коментара:

  1. Страхотен пост, накара ме да се усмихна. Трябва да пишеш повече такива, защото виждам, че имаш много добро чувство за хумор. За всичко съм съгласна с теб от лекарите (и аз отказвам да ходя и се "лекувам" сама) до последната точка, въпреки че ме е жал да пиша по книгите и си пиша на отделен лист! :) хо

    ОтговорИзтриване
  2. 1,2 и 4 важат до голяма степен и за мен! :D По толкова много и различни начини съм се спойлвала за така страхотни книги, че чак не мога д аги изброя всичките, но пък най-често ми става още по-интересно и прочитам книгата, за да разбера защо е станало така.

    ОтговорИзтриване
  3. Всичко освен последното е вярно и за мен. Хем мразя спойлерите, хем сама си ги създавам..:Д

    ОтговорИзтриване

 

books99 Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang