сряда, 6 януари 2016 г.

One Lovely Blog Award


Дойде и моят ред. Много благодаря на Melly c, Павлина , Михаил , страхотни сте. Съжалявам, че чак сега се
включвам, но седмицата ми е ужасно натоварена и чак сега намерих време.


Правилата на One Lovely Blog Award са:
1. Благодари на блогъра, който те е номинирал.
2. Копирай правилата
3. Напиши 7 факта за себе си.
4. Номинирай 15 други блогъри за наградата и се подсигури, че знаят.
5. Сложи същата снимка в блога си и последвай блогърът, който те е номинирал.


1. Когато съм ядосана се усмихвам, усмихвам се все едно всичко е наред. А това е ужасно, защото другият си мисли, че всичко е наред, а аз кипя и вря.

2. Аз съм от типа приятели, който ако паднеш ще ти се смеят, които те дразнят постоянно, но съм готова на всичко за приятелите си.

3. Много съм зле с езиците, просто не ми вървят, за това трябва да полагам огромни усилия да науча даден език и да постигам отличен успех.

4. Не мога да реша какво да следвам, прекалено често си меня мнението с какво искам да се занимавам. Има много неща, които ме влекат и просто не мога да реша.

5. Обичам да си препрочитам книги, да гледам отново изгледани сериали и филми.

6. Не обичам да празнувам рождения си ден, правя го, за да не разстройвам родителите си, но на този ден предпочитам да стая в леглото си и да се самосъжалявам.

7. Плача много рядко, мразя да го правя. Нямам проблем са плача, но само на книги и филми, не за нещо, което на мен ми се е случило.
Дядо ми почина на връх рождения ми ден и всички се тревожеха за мен, защото го обичах, а и още го обичам ужасно много. Заклех се да не плача, да се сдържам колкото мога, за да не разстройвам родителите си и от тогава продължавам в същия дух.

Няма да изпълня едно от условията и няма да номинирам никого, защото май всички са и дори ако не всички то почти всички са го направили, това е проблема да правиш нещо последен, да си последния, след теб няма никой друг, не остава никой. (Да май отново трябва да гледам „Карибски пирати“)

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

books99 Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang