сряда, 27 януари 2016 г.

Kisses in books - Част 1

Тази публикация е вдъхновена от един пост на Егмонт, които беше публикуван в tumblr профила на издателството.Поста беше свързан с първите целувки на любими поредици. И така след като прочетох Легендата и особено момента с първата целувка на Джун и Дей реших и аз да напиша свой такъв пост. Защото понякога с първата целувка човек разбира, че е открил любовта или точно обратното, че тази целувка е с грешния човек. 


 - първата целувка на Джун и Дей

„ - Ами, мисля, че си пийнал твърде много вино, приятелю, - Стараех се гласът ми да звучи колкото се може по-безгрижно. - Малко сън ще ти се отрази добре.
Думите едва бяха излезли от устата ми, когато момчето се наведе по-близо и постави ръка на бузата ми. Цялото ми обучени ми подсказа за блокирам ръката му и да я притисна на земята. Но бях напълно неподвижна. Той ме притегли към себе си. Поех си дъх, преди устните му да докоснат моите.
Вкусих виното в устата му. Първоначално целувката му беше нежна, а след това, сякаш се стремеше към нещо повече, изтласка ме до стената и ме целуна страстно. Устните му бяха топли и толкова меки - косата му леко докосваше лицето ми. Опитах се да се концентрирам (Не му бе за първи път. Определено бе целувал и други момичета преди това, и то не малко. Той е... той сякаш остана без дъх...) Детайлите избледняха. Напразно опитвах да се вкопча в тях. Отне ми миг, за да осъзная, че и аз го целувах не по-малко жадно от него.....“

2. „Алената кралица“ - Виктория Айвярд


- първата целувка между Кал и Мер

„Но може би мисълта, че тръгва на война, е направила Кал дързък и безразсъден, какъвто не е бил никога преди. Хваща ме за ръка и ме придърпва към себе си. Предава единствения си брат. Аз предавам каузата си, Мейвън и самата себе си, но не искам да спирам.
..Устните му са върху моите, твърди, топли и настойчиви. Докосването е наелектризиращо, но не както съм свикнала. Тази искра не е разрушителна, а живителна.  “

- първата целувка между Мейвън и Мер

„Нов полъх на вятъра дъха косата като завеса върху лицето ми, но Мейвън я отмята и ме притегля към себе си със тряскащо ожесточение.
О.
Целувката му изобщо не е като тази на брат му. Тази на Мейъвън е по-отчаяна, изненадва самия него толкова, колкото и мен. Той знае, че потъвам бързо като камък, който пропада в реката. И иска да се удави заедно с мен.“

6 коментара:

  1. Страшно ми хареса този пост! С нетърпение очаквам втора част :))

    ОтговорИзтриване
  2. Много оригинална идея и всичките ти цитати са страхотни! ^^

    ОтговорИзтриване
  3. Дори да не съм чела някой от книгите моментите веднага ме грабнаха, невероятна идея, ще чакам втора част. Коя от тези ти е любимата?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Труден въпрос. Много се колебая между Кал и Мер и Дей и Джун, но май Дей и Джун печелят

      Изтриване

 

books99 Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang