неделя, 10 януари 2016 г.

Bookish Identity Tag

Много благодаря на Памела и Габриела, имам чувството, че тази седмица мина ужасно бавно, постоянни изпитвания, а за капак на всички госпожата по география в последния  момент ми каза, че ме е записала на олимпиядата по география, за което аз бях напълно съгласна, но тя ми го каза в четвъртък, а тя бе в петък. За това.... има чувството, че написах пълни глупости, но какво да се прави.

1.  В кой фантастичен свят бихте искали да живеете ?
Ол трудно изкушавам се между света на Хари Потър, този от Академия за вампири и Кръвни връзки, както и света на нефилимите на Касандра Клеър. Но за да е нещо различно избирам нефилимите.

2. Кой би бил вашият партньор?
Пак трудно. Но тук избора е между Джейс - Реликвите на смъртните и Ейдрийн - Кръвни връзки.

3. От поредицата за Пърси Джаксън, кой би бил твоят бог родител?
Определено Посейдон. Първо, защото наистина е интересен родител и въпреки всичките му недостатъци аз го харесвам, второ няма да откажа приятели като Пърси, Анабет и Кроувър.

4. От поредицата реликвите на смъртните,  какъв предпочиташ да бъдеш долноземец или нефилим?
Мммм бих искала да бъда нефилим. Да съм смела и силна, да се боря с злото, за да защитавам невидните.

5. В поредицата да Хари Потър в кой дом бихте били?
И аз като Памела съм си правила тестова и за радост съм попадала в Грифиндор, моят любим дом.
П.С. Дори да не бях попаднала там пак щях да измисля нещо и да бъда там.

6. В поредицата Дивергенти, коя би била вашата каста?
Всяка от кастите е интересна, но предполагам бих избрала Безстрашните. Като се замисля имам доста страхове и ще бъде хубаво да се опитам да ги преодолея, да разбера кой е най-големия ми страх.

7.  От поредицата The Northern Lights ,, какъв би бил вашият демон?
Ммм не съм чела поредицата. Интересна ли е?

Тагвам: Yulia KКатерина и Ади К

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

books99 Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang