петък, 15 януари 2016 г.

Любими цитати от любими книги - Част 7

Първоначално си мислех да направя тази публикация като другите т.е цитатите от дадена
 поредицата да са на едно, но само в тази първата книга имаше толкова много не искам да си представям колко дълъг ще стане и с другите книги, а и честно казано не знам те колко ще са за това предполагам, че цитатите от всяка книга ще бъдат в отделен пост.

 Магнус Чейс и Боговете на Асгард - Рик Риърдън

- Мечът на лятото

„- Пропусна един пешеходец - казах аз, - искаш ли да се върнем, за да го сгазиш?

„Митовете са истории, които прикриват отдавна забравени истини.“

„-През всичките години е бил много по-близо, отколкото осъзнавах. Нуждаел съм се само от теб!
-И аз те обичам.“

„..върни лентата назад и ми разкажи кой е тоя бог на Севера, дето ми се пада татко.“

„.. ако умрете по-рано през деня, не мога да гарантирам, че стаята ви ще е готова.
- А не може ли просто да се върна към живота?“

„Разбира се, че на щестнадесетия си рожден ден ще се озова във „Валхала“. Такъв ми би късмета.“

„Сега можех да помисля. А това невинаги е нещо хубаво.“

„- Здравей  Горила - протегнах ръка аз,  - приятно ми е да се запознаем.
- Казвам се Гунила.“

„Но все пак имах списък с неща, които не зацепвах. Например - как можеше бездомно хлапе да е син на бога на изобилието и богатствата? Това бе жестока шега.“

„..трябваше да избере по-интересни герои, като децата на Тор, който поне си имаше филмова поредица.“

„Казах на новите си приятели, че имам алергия към разкъсванията. Те само се разсмяха и ме избутах до бойната арена. Затова не обичам новите приятели.“

„-Да завземен хълма!..
- Но защо? - попитах в отговор аз.
- Понеже е хълм.
-Мре да завладява хълмове....“

 „Не наричаш някой идиот толкова много пъти, освен ако наистина не ти допада.“

„Номерът със съдбата, Магнус е, че дори да не можем да променим обстоятелствата, изборите ни могат да променят детайлите. Така се борим срещу съдбата, така оставяме своя знак. Какво ще избереш да направиш?“

„Трябва да знам на чия страна си, бе казала Гунила.
Ами на моята.“

„-Но вие изглеждате като хора.
-Всъщност хората изглеждат като елфи и джуджета.“

„Нашата малка група бе същинско ООН на ругатните.“

„Подранил съм на погребението си - казах, - колко типично.“

„-Кой измисля тези правила? - попитах
- В случая аз - каза Мимир, - така че млъквай.“

„-Обикновено слугите ми не питат толкова много въпроси.
- Всъщност питаме, сър  - изкашля се Блиц, - но ви се правите, че не ни забелязвате.“

“.никога не е било ясно на чия страна е.
- Капо  е на страната на всички в света, които не искат да умрат. Това не е ли достатъчно?

„Изкрещях с гнева на човек на когото са откраднали джунера.

„..наблюдавам те от години.
- Често ми го казват.
- Ами ти си по-интересен от тъпите деца на Тор, които срещам най-често. От теб ще излезе прекрасен враг!“

„Някои биха искали да унищожат света за едното нищо, независимо че ще затрият и себе си.“

„Не можеш да оцениш нищо истински, освен ако не е достойно да си има име.“

„Магнус, радвам се, че още не си умрял. Искам да присъствам, когато това стане.“

„Бях горд с това, че четиримата реагирахме като отбор. В свършен унисон, като добро смазана бойна машина, се обърнахме и побегнахме за живота си.

„-Ти как се казваш?..
-Магнус.
-Това е хубаво име. Наричай ме Магнус.
-Не може и ти да си Магнус. Аз съм Магнус.“

„Той говори ли? ...- Не мога да разчитам мечовете по устните.
- Какво каза? - попита Джак. - Не мога да разчитам ръцете на елфите.  “

„Причерня ми, но Сам и Харт ми помогнаха да скоча от ръба. За какво иначе са приятелите?“

„ако не намерите начин да му помогнете, ще ви убия. Иначе ми е приятно да се запознаем!“

„Без спойлери. Тор обаче изобщо не си е гледал филмите.“

„... просто не помня кога някой за последно ми е казвал нещо толкова мило.
-Ако искаш, утре мога да се върна към обидите...“

„-Така ако паднем, ще паднем всички - обади се Сам.
- Навит съм - .... - обичам да умирам с приятели.“

„-Значи този кон е твоя племенник, така ли, Сам?
- Не искам да мисля за това - изгледа ме кръвнишки тя.
-Но как татко ти е станал баща и на кон?
-Всъщност Локи е майката на Слейпнир - прокашля се Блицен....“

„.. такава е паметта на хората. Забравят истината и помните това, което ви кара да се чувствата по-добре.“

„.... храбростта на героя не трябва да е планирана, а истински отговор на криза. Трябва да идва от сърцето, без мисъл за награда.“

„.. че е безсмислено да се оплакваш и вайкаш за това какво си можел да имаш, какво си заслужаваш, кака е било честно. “

2 коментара:

  1. Обичам тази книга!! Извадила си доста хубави цитати и почти всички от тях са ми любими. Чудесен пост. :)

    ОтговорИзтриване

 

books99 Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang